تقویم شمسی به ویندوز 10 اضافه شد

شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
مهرماه از شما کاربران عزیز کمک خواستیم تا از درخواست اضافه شدن تقویم فارسی به ویندوز ۱۰ حمایت کنید و با مدد شما کاربران گرامی زومیت و دیگر کاربران وب، انبوهی از درخواست به مایکروسافت ارسال شد تا جایی که اضافه شدن تقویم فارسی در صدر جدول موارد درخواستی کاربران ویندوز قرار گرفت. حال مایکروسافت به درخواست ما گوش داده و تقویم فارسی را به ویندوز ۱۰ اضافه کرده است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد در پی حجم انبوه درخواست‌ها مبنی بر اضافه شدن تقویم شمسی به ویندوز 10، مایکروسافت تصمیم گرفته به مهم‌ترین خواسته مطرح شده توسط کاربران در صفحه پیشنهاد‌ها خود پاسخ مثبت دهد. این کمپانی امروز در صفحه‌ی مربوط به این درخواست اعلام کرده که قابلیت به ویندوز ۱۰ اضافه می‌شود:

تقویم فارسی ویندوز ۱۰

اگر به خاطر داشته باشید، دو ماه پیش مشخص شد که در صفحه Users Voice مایکروسافت، مهم‌ترین خواسته کاربران، اضافه شدن تقویم شمسی به این سیستم عامل بود. پس از انتشار این خبر در زومیت، مسئله مطرح شده مذکور رشد فزاینده‌ای داشت و بسیاری از کاربران فارسی زبان به صفحه Users Voice ویندوز رفته و به درخواست اضافه شدن تقویم شمسی رای دادند که باعث شد این خواسته با اختلاف زیاد به مهم‌ترین خواسته کاربران ویندوز به مایکروسافت تبدیل شود.

حال مایکروسافت رسما تأیید کرده که این قابلیت به ویندوز ۱۰ اضافه شده است.

اگر از آن دسته افرادی هستید که نسخه پیش‌نمایش ویندوز را روی کامپیوتر خود نصب کرده‌اید، باید سیستم عامل را به‌روزرسانی کنید تا با دریافت آخرین آپدیت، این قابلیت به ویندوز 10 اضافه شود. بدون شک اضافه شدن چنین قابلیتی برای ما ایرانیان و تمام افرادی که از تقویم شمسی استفاده می‌کنند، می‌تواند بسیار جذاب باشد.

امیدواریم دومین درخواست مهم مطرح شده در صفحه Users Voice که درخواست ایرانیان برای باز شدن دسترسی به فروشگاه ویندوز (Windows Store) بود نیز مورد توجه این کمپانی قرار گرفته و از این بابت نیز مشکلی نداشته باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات