جی‌فلکس ۲ دهم بهمن ماه در کره‌جنوبی با قیمت ۷۰۰ دلار عرضه می‌شود

پنج‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های معرفی شده در CES 2015، نسل دوم گوشی خمیده‌ی ال‌جی یا همان جی‌فلکس‌2 بود. این کمپانی حالا از تصمیم خود برای عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند از 30 ژانویه (دهم بهمن) در کره جنوبی به عنوان اولین بازار همیشگی محصولاتش، خبر داده است.
تبلیغات

هر چند تا پیش از این هم زمان تقریبی عرضه این گوشی‌هوشمند مشخص بود؛ ولی این اولین بار است که این کمپانی تاریخ دقیق عرضه‌ی محصولات جدیدش را اعلام می‌کند.

 ال‌جی که دو روز قبل ویدیوی رسمی این گوشی را نیز منتشر کرده بود، اکنون محصول جدید خود را با همکاری هر سه اپراتور کره جنوبی و قیمتی در حدود 737 دلار روانه‌ی بازار خواهد کرد که کمی از حد انتظار ما بیشتر است.

LG-G-Flex-2-1

جی‌‌فلکس2 اولین گوشی ال‌جی خواهد بود که به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و 64 بیتی کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 810 مجهز است؛ و البته اولین گوشی‌هوشمندی از این کمپانی که با اندروید 5 عرضه می‌شود. جی‌فلکس2 شمایلی شبیه به برادر بزرگتر خود داشته و به لطف صفحه‌نمایش 5.5 اینچی 1080p خود، حالا کمی کوچکتر و البته خوش‌دست‌تر از قبل است. این گوشی جدید دارای یک پوشش خود ترمیم‌کننده در پشت، دوربین 2.1 مگاپیکسلی در جلو، دوربین 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری در پشت، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی است. به نظر می‌رسد نسخه‌ی مربوط به عرضه در کره جنوبی، بر خلاف نسخه بین‌المللی که از 3 گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد، تنها از 2 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود.

LG-G-Flex-2-3

 پس از هدف قراردادن بازار کره جنوبی، این گوشی راه خود را به بازار جهانی پیدا خواهد کرد و در آمریکا - جایی که اپراتورهای بزرگی نظیر At&T و Sprint انتظار آن را می‌کشند- عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد جی‌فلکس2 چیست؟ آیا قیمت 737 دلاری آن را مناسب این گوشی و مشخصات سخت‌افزاری و ظاهریش می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات