نوکیا و میزو برای تولید نسخه بهبود یافته گوشی MX4 با یکدیگر همکاری می‌کنند

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷
مطالعه 1 دقیقه
شایعات همیشه بخشی عظیم از اتفاقات کسب و کار‌ها را مشخص می‌کنند؛ بسیاری از آن‌ها اشتباه هستند و هیچگاه رنگ واقعیت به خود نمی‌گیرند و بعضی از آن‌ها اطلاعاتی بر پایه‌ی حقیقت را در مورد محصولات جدید دنیا تکنولوژی برملا می‌کنند. آخرین شایعه مدعی است نوکیا در حال همکاری با شرکت چینی میزو برای ساخت گوشی هوشمند است.
تبلیغات

بر طبق گفته چندین پرتال چینی، میزو قصد دارد با همکاری نوکیا نسخه‌ای بین‌المللی از MX4 میزو را به زودی معرفی و عرضه کند. بر اساس اطلاعات تازه، این دستگاه جدید فعلا اسم رمز "Superme" را دارد و از همان سخت‌افزار نسخه اصلی MX4 بهره خواهد برد.

دلیل همکاری این دو شرکت احتمالا ساخت این دستگاه جدید با زبان طراحی خاص نوکیا و همچنین بهینه سازی‌های مربوط به نرم‌افزار است. کمپانی فنلاندی قصد دارد بخش‌های نرم‌افزار گوشی جدید میزو را بهینه کند و با دوربینی ۲۰.۷ مگاپیکسلی این دستگاه را بسازد. 

شایعه جدید جزییات بیشتری از این گوشی هوشمند اعلام نکرده اما بر فرض اینکه این گفته‌ها درست باشند، اصلا مشخص نیست که دستگاه جدید برند نوکیا را همراه خواهد داشت یا میزو! همچنین میزو به تازگی با کنونیکال تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده و قصد دارد با پلتفرم اوبونتو نیز گوشی هوشمند تولید کند.

فکر می‌کنید این شایعه درست از آب درآید و نوکیا با میزو یک همکاری جدیدی را کلید بزند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات