Oppo U3 معرفی شد: صفحه‌نمایش 5.9 اینچی Full HD، پردازنده 64 بیتی مدیاتک، 2 گیگابایت رم

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶
مطالعه 3 دقیقه
پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیار، آخرین ساخته‌ی Oppo در سکوت وارد بازار چین شد. گوشی هوشمند Oppo U3 با صفحه‌نمایش بزرگ 5.9 اینچی خود، نماینده‌ی بزرگ جثه‌ی خانواده‌ی Oppo در بازار خواهد بود.
تبلیغات

 Oppo U3 به شکل قابل توجهی از Oppo R5 و تا حدودی از Oppo N3 بزرگ‌تر است. صفحه‌نمایش 5.9 اینچی این دستگاه از نوع IPS LCD بوده و ضمن اشغال 73 درصد از پنل جلویی دستگاه، از رزولوشن 1920 در 1080 بهره می‌برد. در دل Oppo U3 چیپ 64 بیتی MediaTek MT6752 قرار گرفته که از 8 هسته با فرکانس کاری 1.7GHz برخوردار است که در هنگام اجرای وظایف سنگین، همگی قادر به فعالیت هستند.

oppoU3-6
Oppo-U3

۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی نیز در دل فبلت اوپو یو3 قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی این دستگاه، دارای رزولوشن 13 مگاپیکسل بوده و از سنسور IMX124 سونی بهره می‌برد و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز در جلوی دستگاه قرار گرفته تا مشخصات فنی کامل شود. 

Oppo-U3-5

فبلت Oppo U3 همچنین از دو سیم‌کارت (یکی میکرو و دیگری نانو) پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال به شبکه مخابراتی LTE را نیز داراست. سیستم‌عامل این دستگاه، ColorOS 2.0.1 نام دارد که توسط خود اوپو بر مبنای اندروید 4.4.4 کیت‌کت توسعه یافته و مجموعه‌ای غنی از ویژگی‌های مبتنی بر ژست‌های حرکتی که استفاده از دستگاه با یک دست را دلچسب می‌کند نیز در آن جای گرفته است. افزون بر این، U3 به دلیل برخورداری از چیپ اختصاصی پردازش صدای AK4961، و نیز فناوری شارژ سریع اوپو با نام VOOC منحصر بفرد است که موجب می‌شود در عرض نیم ساعت، باتری به شارژ 75 درصد برسد.

Oppo-U3-3

جالب است بدانید که Oppo همراه با این فبلت، از یک کیس دم‌خرگوشی نیز برای آن پرده برداشته که بجز یک گلوله‌ی پشمی چسبیده به قسمت پشتی بدنه‌ی دستگاه چیز دیگری نیست. گفته شده که این وسیله‌ی جانبی که تصویر آن را در عکس اول مشاهده می‌کنید، موجب در دست‌گیری ساده‌تر دستگاه توسط کاربر خواهد شد. با توجه به ظاهر این کیس، احتمالا می‌توان گفت که اوپو در هدف‌گذاری خود خانم‌ها را مد نظر داشته است.

در این لحظه، Oppo U3 تنها در بازار چین و با قیمت تقریبی 451 دلار عرضه شده و صحبتی هم در خصوص اینکه آیا در سایر بازارها نیز می‌توان منتظر آن بود یا خیر به میان نیامده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات