برنامه‌ی عمومی آزمایش بتای اینستگرام برای اندروید آغاز شد

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
برنامه آزمایش بتای اینستاگرام در اختیار کاربران اندروید قرار گرفته است.
تبلیغات

اگر به تصویر و ثبت عکس علاقه زیادی دارید، احتمالا از کاربران و طرفداران پر و پا قرص اینستگرام هستید. در کنار فیسبوک و توییتر، اینستگرام به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های شبکه اجتماعی بدل شده است؛ با این حال، محبوبیت تنها نقطه اشتراک این سه شبکه نیست. درست همانند توییتر و فیسبوک، اینستگرام امروز اعلام کرد سرویس آزمایش بتای خود را برای کاربران اندروید در اپلیکیشن اینستگرام ارائه کرده است. بنابراین کاربران می‌توانند به تجربه‌ی جدیدترین تغییرات ایجاد شده، ویژگی‌های آزمایشی و بروزرسانی‌های مرحله‌ی بتا در اپلیکیشن خود بپردازند.

همچون رویه‌ی معمول آزمایش‌های بتا، کسانی که به برنامه‌ی بتای اینستگرام بپیوندند می‌توانند انتظار داشته باشند که جدیدترین تغییرات و ویژگی‌های این سرویس را پیش از سایرین در اختیار داشته باشند. این خصوصیات آزمایشی در مراحل اولیه قرار دارند که بر همین اساس ممکن است حتی برخی از قابلیت‌های ارائه شده بر بستر آن هیچ گاه وارد اپلیکیشن اصلی نشوند. اگر مایل هستید در این برنامه شرکت کنید، اینستگرام به ایجاد یک صفحه‌ در Google Groups پرداخته که مرکز اجرای برنامه‌ی آزمایشی بتا در نظر گرفته خواهد شد. از طریق این صفحه‌ی گوگل گروپ، کاربران قادر به ثبت نام در برنامه‌ی آزمایشی، ارسال گزارش باگ و پیشنهادات خود برای نسخه‌ی نهایی ارائه شده در گوگل پلی خواهند بود.

اطلاعیه‌ی اینستگرام در خصوص این برنامه در شبکه‌ی اجتماعی توییتر ارسال شده که در آن ضمن اعلام آغاز برنامه، لینک صفحه‌ی گروه گوگل قرار گرفته است. اگر تصمیم دارید در این برنامه شرکت کنید، باید در نظر داشته باشید که ماهیت این نسخه، بتا بوده و از همین رو ممکن است با عملکرد نادرست برخی قابلیت‌ها یا ناپایداری در برنامه روبرو شوید. البته این مساله همان هدف آزمایش‌های بتا است اما باید به خوبی آن را در نظر بگیرید. در نهایت اگر تصمیم به شرکت در برنامه ی آزمایش بتای اینستگرام دارید، از طریق این لینک در گروه گوگل برنامه ثبت نام کنید. برای پیوستن به این گروه نیاز به یک حساب جیمیل خواهید داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات