تصاویر منتسب به نمونه‌‌ای از اچ‌تی‌سی وان M9 منتشر شد

سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار تصویر مربوط به دعوت‌نامه‌ی اچ‌تی‌سی برای مراسم دهم اسفند ماه، بلومبرگ با انتشار گزارشی خبر از معرفی نسل جدید گوشی‌هوشمند اچ‌تی‌سی در کنار ساعت‌هوشمند تایوانی‌ها در این مراسم داد. حال تصاویری منتسب به نمونه‌ای از این گوشی‌هوشمند فاش شده است.
تبلیغات

 با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون، حجم اخبار در مورد محصولاتی که احتمالا شاهد معرفی آن‌ها در این نمایشگاه خواهیم بود، افزایش می‌یابد. همانطور که در تصاویر نیز می‌بینید، محل اختصاص یافته برای دوربین در پشت گوشی بسیار بزرگ‌تر شده است. اختصاص فضای بزرگ‌تر به سنسور دوربین در پشت گوشی را می‌توان به استفاده از الگوی دو دوربین در کنار بالا بردن رزولوشن دوربین‌های مورد استفاده تعبیر کرد. احتمالا اچ‌تی‌سی رزولوشن دوربین پشتی را افزایش خواهد داد تا تجربه‌ی پیشین این کمپانی در فروش پایین به‌دلیل رزولوشن پایین سنسور دوربین تکرار نشود.

همانطور که در تصویر نیز می‌بینید، برخلاف شنیده‌های پیشین مبنی بر کوچک شدن حاشیه‌ی اختصاص داده شده به بلندگوهای بوم‌ساند، شاهد چنین موردی نیستیم. نسل جدید این گوشی‌هوشمند نیز همچنان از الگوی طراحی نسل قبلی پیروی می‌کند.

HTCOneInt

از جمله‌ی سایر تغییرات در این گوشی‌هوشمند می‌توان به استفاده از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰، رابط کاربری سنس ۷ با بهبود عملکرد سیستم مکان‌یابی و همچنین استفاده از سیستم صوتی دالبی ۵.۱ اشاره کرد. از شایعات دیگر در مورد اچ‌تی‌سی می‌توان به استفاده از فناوری اولترا پیکسل در سنسور جلوی گوشی اشاره کرد که هنوز نمی‌توان در این خصوص به قطعیت سخن گفت.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات