اچ‌تی‌سی سورپرایز‌هایی را برای سال ۲۰۱۵ تدارک دیده است

جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌‌تی‌سی در سال ۲۰۱۴ میلادی نشان داد که در تلاش است تا به جایگاه پیشین خود بین تولیدکنندگان گوشی‌های‌هوشمند بازگردد. در آستانه برگزاری نمایشگاه CES 2015، اظهار نظر‌های مسئولین این کمپانی نشان از این دارد که امسال باید منتظر شگفتی‌هایی از سوی این کمپانی تایوانی باشیم.
تبلیغات

جف گوردون، مدیر ارتباطات بین‌المللی کمپانی اچ‌تی‌سی با انتشار توئیتی اعلام کرده که اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۵ شگفتی‌های بسیاری را برای کاربران و علاقمندان رقم خواهد زد. این سخن نشان از این دارد که این کمپانی در تلاش است تا با در پیش گرفتن سیاست‌های مناسب، در بازاری که رقابت در آن رفته‌رفته پیچیده‌تر می‌شود، به جایگاه پیشین خود بازگردد.

HTC's 2015 roadmap will be our best ever--with some huge surprises that will blow you away. ;)— Jeff Gordon (@urbanstrata) December 31, 2014

اچ‌تی‌سی در مقایسه با تولیدکنندگان بزرگ بازار از جایگاه ثابت و پایداری برخوردار نبوده است. این کمپانی در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ پرچمدار خود را تحت عنوان وان روانه‌ی بازار کرد. این گوشی‌هوشمند علی‌رغم برانگیختن تحسین کارشناسان و کاربران، با استقبال چندان بالایی روبرو نشد و در واقع این دو گوشی‌هوشمند نتوانستند به یک محصول پول ساز برای اچ‌تی‌سی تبدیل شوند. اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۴ نشان داد که تلاش‌هایی را نیز برای ایجاد کانال‌های دیگری برای جذب منابع مالی انجام می‌دهد.

از جمله‌ی محصولاتی که این کمپانی در سال ۲۰۱۴ روانه‌ی بازار کرد می‌توان به گوشی‌هوشمند Desire E و همچنین اکشن‌کم RECamera اشاره کرد. در واپسین روزهای سال گذشته‌ی میلادی نیز، تبلت نکسوس ۹، نتیجه‌ی همکاری اچ‌تی‌سی با گوگل روانه‌ی بازار شد. نکسوس ۹ جدیدترین نسل از تبلت سری نکسوس بود که نشان داد اچ‌تی‌سی برنامه‌هایی را برای ورود به این بازار در سر می‌پروراند.

اما شگفتی اچ‌تی‌سی برای سال ۲۰۱۵ چیست؟ شاید شایعات مطرح شده در مورد عرضه‌ی تبلت توسط این کمپانی رنگ واقعیت به خود بگیرد. شنیده‌هایی نیز حکایت از معرفی نسل جدیدی از فبلت این کمپانی دارد. برای اطمینان از این موضوع باید به انتظار روزهای آتی و فرارسیدن کنگره‌ی موبایل بارسلون بنشینیم. نظر شما در خصوص برنامه‌ی اچ‌تی‌سی برای سال ۲۰۱۵ میلادی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات