بند هوشمند مانت‌بلنک برای هوشمند کردن ساعت‌های کلاسیک

جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
محبوبیت ساعت‌های هوشمند هر روز بیشتر می‌شود، اما این ساعت‌ها هنوز در مقابل ساعت‌های کلاسیک سهم بازارِ بسیار کم‌تری دارند چراکه بسیاری از مردم ساعت‌های لوکس کلاسیک را ترجیح می‌دهند. حال مانت‌بلنک ایده‌ی جالبی را پیاده کرده تا ساعت‌های کلاسیک این کمپانی ساعت‌سازی کمی هوشمند شوند.
تبلیغات

مانت‌بلنک، بند خاصی را برای ساعت‌های لوکس خود ارائه کرده که از طریق آن یک صفحه نمایش کوچک در پشتِ بند اضافه می‌شود تا از طریق آن بتوانید به اعلانیه‌ها، فعالیت‌های ورزشی و امور اینچنینی دسترسی داشته باشید. علاوه بر این‌ها می‌توانید دوربین عکاسی را از راه دور کنترل کنید یا موزیک در حال پخش را تغییر دهید. در واقع آنچه بر روی دست شما خودنمایی می‌کند همان ساعت لوکس TimeWalker است، اما وقتی دست خود را بچرخانید به یک صفحه نمایش ۰.۹ اینچی از نوع OLED دسترسی خواهید داشت که در واقعی بخشی از بند ساعت محسوب می‌شود.

montblanc ساعت

این بند هوشمند قادر است از طریق بلوتوث به گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آیفون‌ها متصل شود. یک اپلیکیشن اختصاصی نیز برای کنترل آن در نظر گرفته شده است.

از نظر طول عمر باتری، مانت‌بلنک ادعا می‌کند که با هر بار شارژ، بند هوشمند این شرکت تا ۵ روز دوام می‌آورد. هنوز قیمت این بند مشخص نشده اما، ساعت‌های کلاسیک مانت‌بلنک از ۲۹۹۰ یور تا حدود ۵ هزار یورو قیمت دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات