Xperia Z3 Dual و سفر پرهیجان به قلب کویر

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لوازم جانبی Xperia به دلیل داشتن قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد در بین کاربران به دوام و کارآمدی شهره هستند ولی این‌ها تنها نقاط مثبت این دستگاه‌ها نیستند چرا که آن‌ها با بهره‌گیری از بهترین‌های سونی تجربه‌های بی‌نظیری را برای کاربران خلق می‌کنند.
تبلیغات

سونی برآن شده است تا به کمک تلفن هوشمند بی‌نظیر Xperia Z3 Dual و لوازم جانبی هوشمند آن مانند دستبند هوشمند SmartBand Talk، در کنار یک جوان موفق ایرانی به نام بهراد طوقی قرار گیرد تا تا تجربهٔ رانندگی آف‌رود را به چیزی فراتر از خوب ارتقا دهد. چرا که نه برای سونی موبایل و نه برای بهراد خوب کافی نیست و تنها بهترین نتیجه آن‌ها را راضی می‌کند.

بهراد که سابقهٔ قهرمانی رانندگی آف‌رود، برنده شدن در المپیاد جهانی نجوم و عضویت در انجمن نخبگان ایران را دارد این‌بار می‌خواهد به کمک توانایی‌های بی‌نظیر تلفن هوشمند Xperia Z3 Dual مانند دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی مجهز به بهترین فناوری‌های دوربین‌های عکس‌برداری Cyber-shot و دارای قابلیت‌های بی‌رقیبی مانند حسگر Exmor RSTM برای موبایل و نخستین تلفن هوشمند دارای ISO 12800 با HDR برای عکس و فیلم که امکان عکس‌برداری در شرایط بسیار کم‌نور را هم فراهم می‌کند، دوربین جلویی ۲٫۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی با کیفیت فوق‌العاده با قابلیت اشتراک‌گذاری آنی در شبکه‌های اجتماعی، Timeshift Burst برای گرفتن ۶۱ عکس پیاپی تنها در ۲ ثانیه حتی پیش از فشردن دکمهٔ شاتر، نفوذناپذیر بودن در برابر آب و گرد و غبار، صفحه‌نمایش بزرگ و روشن با قابلیت مشاهدهٔ واضح در هر شرایط روشنایی محیط، ماندگاری طولانی باتری برای ۲ روز بدون نیاز به شارژ مجدد، پردازشگر فوق سریع برای انجام هم‌زمان چند‌کار، پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان، قابلیت مسیریابی، قابلیت اتصال به لوازم جانبی SmartWear و چیزهایی حتی بیشتر از این‌ها، بهترین تجربهٔ رانندگی آف‌رود از تهران تا دل کویر مرنجاب را خلق کند. کاری که تنها از عهدهٔ این دو بهترین ساخته است.

سونی شما را نیز به این سفر هیجان‌انگیز دعوت کرده است و شما هم می‌توانید در کنار بهراد از نزدیک از این سفر ماجراجویانه به سبک ایرانی، لذت ببرید و طبیعت بکر و زیبای مسیر منتهی به کویر مرنجاب و خود کویر را تجربه کنید. برای این کار Sony Mobile کلیپ‌هایی پرانرژی و تماشایی از آغاز تا پایان این ماجراجویی ایرانی تهیه کرده است که برای هر کسی با هر سلیقه‌ای جذاب است. چه علاقه‌مند به فناوری و کاربردهای آن باشید یا عاشق هیجان رانندگی آف‌رود یا تنها دوستدار طبیعت و زیبایی‌های بکری که تنها در ایران می‌توان یافت، در این کلیپ‌های پرانرژی و تماشایی، چیزهای جذابی برابتان وجود دارد. علاوه بر این می‌توانید پس از دیدن این ویدیوها در مسابقه‌ای که به همین منظور تدارک دیده شده است از طریق Xperia lounge شرکت کنید و برندهٔ Xperia Z3 compact از طرف سونی شوید. برای دیدن ویدیوها و شرکت در مسابقه می‌توانید از وب‌سایت آپارات www.aparat.com/v/2uTsi دیدن کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات