هوآوی برند Ascend را حذف می‌کند

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی هواوی که محصولات خود را در دو سری Ascend و Honor ارائه می کند، قصد دارد برند «اسند» را به طور کامل حذف کرده و تلفن‌های بعدی خود را بدون این نام تجاری روانه بازار کند.
تبلیغات

هواوی در سال ۲۰۱۴ موفقیت‌های بسیاری به دست آورد. این کمپانی موفق شد سود خود را به شکل چشمگیری افزایش دهد و محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فراوانی ارائه کند. تلفن‌های اسند P7 و Mate 7 با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شدند و این کمپانی با اعمال تغییراتی در رابط کاربری Emotion UI خود، آن را نسبت به گذشته بسیار کاربردی‌تر و زیباتر کرده است. این غول چینی در مسیر درستی قرار گرفته و باید ببینیم آیا این موفقیت‌ها در سال ۲۰۱۵ هم تکرار خواهند شد یا خیر. رقابت در بازار ابزارهای هوشمند، به خصوص در چین بسیار دشوار شده است.

ابزارهای هوشمند این تولیدکننده چینی را با برند Ascend می‌شناسیم، ولی به نظر می‌رسد این برند به پایان راه خود رسیده است. بنا به گزارشی از یک منبع موثق چینی، هواوی دیگر از برند «اسند» استفاده نخواهد کرد. این منبع همچنین گفته که هواوی در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا، جزئیات بیشتری از این موضوع را منتشر خواهد کرد. از سوی دیگر وب‌سایت DroidApp هم در بیانیه مطبوعاتی اخیر هواوی به نکته جالبی پی برده و ان عدم استفاده از برند Ascend برای بسیاری از محصولات ارائه شده این کمپانی است:

huawei-ascend-ditch

به نظر می‌رسد هواوی قصد ندارد، نام دیگری را جایگزین «اسند» کند و هدفش حذف آن است. مشخص نیست که دلیل این تصمیم هواوی چیست ولی سیاست‌های جدید این کمپانی در طراحی رابط کاربری نشان‌دهنده رویکرد ساده‌تر این کمپانی است و شاید نام‌گذاری ساده‌تر محصولات هم در همین راستا باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات