مدیر طراحی جدید سامسونگ، همچون جانی‌ آیوی سابقه فعالیت در کمپانی Tangerine را دارد

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ درصدد ایجاد تحول گسترده‌ای در طراحی محصولات خود است، اما دامنه‌ی تغییرات تنها به استفاده از فلز در گوشی‌های‌هوشمند سامسونگ محدود نشده و این کمپانی مدیر بخش طراحی خود را نیز تغییر داد.
تبلیغات

 براساس گزارش منتشر شده در Korea Herald، سامسونگ مدیر جدید بخش طراحی خود را منصوب کرد. لی دون تائه‌ی ۴۷ ساله که پیش از این در کمپانی انگلیسی Tangerine کار می‌کرده، از این‌ پس زمام امور در بخش طراحی کمپانی سامسونگ را بر عهده خواهد داشت. جالب است بدانید که تائه در همان کمپانی مشغول فعالیت بوده که جانی آیوی، طراح ارشد اپل، پیش از مهاجرت به کوپرتینو در آن مشغول به کار بوده است.

با توجه به اینکه بخش طراحی موبایل سامسونگ در حال پوست‌اندازی است و این کمپانی در نظر دارد تا نگرشی نو را در این بخش به کار گیرد، تمرکز اصلی تائه لی در این بخش خواهد بود. وی در مرکز مدیریت طراحی سامسونگ مشغول به کار خواهد شد. براساس اطلاعات منتشر شده، تائه‌لی مستقیما زیر نظر مدیرعامل سامسونگ فعالیت خواهد کرد و وظیفه‌ی وی ارتقا سطح طراحی محصولات این شرکت خواهد بود.

با توجه به اینکه سامسونگ ماه‌ها پیش خبر از تغییرات در طراحی گوشی‌های هوشمند خود داده، بسیاری در انتظار عرضه‌ی نسل جدید گوشی‌هوشمند پرچمدار این کمپانی در کنگره‌ی موبایل بارسلون هستند. انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی S6 را با تغییرات گسترده‌ای روانه‌ی بازار کند. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات