مایکروسافت جزئیات بروزرسانی سرفیس‌پرو ۳ را منتشر کرد

دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
هفته‌ی پیش مایکروسافت بروزرسانی جدیدی برای سرفیس‌پرو ۳ ویژه ماه ژانویه منتشر کرد که عملکرد بسیاری از بخش‌های این تبلت از جمله‌ صفحه‌ی نمایش، شبکه و شماری دیگر از قسمت‌ها را بهبود بخشید.
تبلیغات

بروزرسانی منتشر شده را می‌توان شامل بروزرسانی میان‌افزار‌های ماژول‌های سخت‌افزاری مورد استفاده در این تبلت خواند. برای مثال بخشی از آن مربوط به درایور کارت گرافیکی اینتل بود که شماری از مشکلات موجود در المان‌های نمایشی را حل کرده و امکاناتی را نیز به قابلیت‌های این تبلت افزوده است. از جمله‌ی قابلیت‌‌های افزوده شده می‌توان به پشتیبانی از براش‌های Autodesk Mudbox 2015، بهبود پخش ویدئو و زوم در اپلیکیشن‌هایی که از دایرکت‌ایکس استفاده می‌کنند، پشتیبانی از قابلیت Fast Cursor در زمان استفاده از آداپتورهای میراکست و شماری دیگر از قابلیت‌های جدید اشاره کرد که شامل پشتیبانی از اتصال به انواع مانتیورها و همچنین کاهش مصرف انرژی در کاربردهای مختلف است.

بخشی از این بروزرسانی مربوط به کارت شبکه‌ی بی‌سیم و درایور بلوتوث است. پس از این بروزرسانی می‌توان فرکانس ارتباط وایرلس را بصورت دستی از میان ۲.۴ و ۵ گیگاهرتز انتخاب کرد. در کنار بروزرسانی‌های مذکور که بیشتر در مورد بهبود عملکرد سخت‌افزار سرفیس‌پرو ۳ اعمال شده، باید به بروزرسانی و بهبود عملکرد اپلیکیشن اسمارت هاب، افزایش سازگاری سرفیس‌پرو ۳ با ویندوز ۱۰ و موارد دیگر اشاره کرد. در صورتی که سرفیس‌‌پرو ۳ خود را بروزرسانی کرده‌اید، تجربیات خود را در مورد بهبود عملکرد این محصول با ما و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات