اپلیکیشن Lightroom به اندروید آمد

پنج‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
یکی از برجسته‌ترین اپلیکیشن‌های مخصوص عکاسی شرکت ادوبی برای اندروید منتشر شده است. اپلیکیشن Lightroom امکان اشتراک گذاری،‌ همگام سازی و ویرایش عکس‌های گرفته شده را در اختیار کاربران ابزارهای اندرویدی قرار می‌دهد.
تبلیغات

اپلیکیشن لایت‌روم ادوبی از همین حالا برای کاربران اندرویدی در دسترس است. کاربران با نصب این اپلیکیشن از طریق تلفن‌های هوشمند خود قادر به ویرایش، مدیریت و اشتراک‌گذاری تصاویر خواهند بود. لایت‌روم همچنین امکان همگام سازی از گوشی‌هوشمند به کامپیوتر مجهز به لایت‌روم را نیز می‌دهد.

لایت‌روم یکی از بهترین اپلیکیشن‌های سامان‌دهی و مدیریت تصاویر است که از سال ۲۰۰۷ برای کامپیوترها عرضه شد و در حال حاضر نسخه‌ی ۵ آن منتشر شده است.

نسخه‌ی تحت iOS این برنامه سال‌گذشته برای آیپد و کمی بعد برای آیفون عرضه شد. اپلیکیشن لایت‌روم برای موبایل‌های اندرویدی و آیفون‌ها مجانی است اما برای استفاده از برنامه‌ی تحت کامپیوترهای رومیزی مجهز به ویندوز یا مک باید پرداخت انجام شود.

اگر اهل عکاسی هستید احتمالا با لایت‌روم تحت کامپیوتر آشنا هستید و حالا با مکمل تحت موبایل آن، لذت عکاسی و پردازش تصاویر برایتان دو چندان می‌شود.

دانلود نسخه‌ی اندرویدی از گوگل پلی | دانلود نسخه iOS از اپ‌استور

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات