شیائومی از Mi Note Pro با صفحه نمایش QHD و پردازنده‌ی S810 رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی امروز از چند محصول جدید رونمایی کرد که گل سر سبد آن‌ها فبلت ۵.۷ اینچی Mi Note Pro با صفحه نمایش QHD و پردازنده‌ی پرقدرت Snapdragon 810 است.
تبلیغات

 Mi Note Pro از نظر شکل و شمایل ظاهری کاملا شبیه به Mi Note است با این تفاوت که به سخت افزار قوی‌تری مجهز شده است. این گوشی هوشمند نیز دو سیم‌کارته است و از بدنه‌ی شیشه‌ای در قسمت جلو و پشت بهره می‌برد. شیشه‌ی جلو 2.5D است که به لبه‌های آن انحنا داده شده تا در بدنه‌ی گوشی جای گیرند. شیشه‌ی پشتی نیز 3D است تا انحنای مناسبی داشته باشد.

گوشی هوشمند Mi Note Pro از صفحه نمایش ۵.۷ اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشن QHD بهره می‌برد که تراکم ۵۱۵ پیکسل در اینچ را ارائه می‌کند. این گوشی همچنین یک سیستم‌-روی-یک-چیپ Snapdragon 810 دارد که خود دارای ۴ هسته‌ی Cortex A57 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۴ هسته‌ی Cortex A53 با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز است. پردازنده‌ی گرافیکی مجتمع شده با این پردازنده، Adreno 430 است. ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4 برای این SoC در نظر گرفته شده است.

گوشی هوشمند رده‌بالای شیائومی همچنین از اتصال LTE Cat 9 با قابلیت انتقال اطلاعات با سرعت ۴۵۰ مگابیت در ثانیه پشتیبانی می‌کند و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخل دارد.

دوربین ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی از سنسور IMX214 ساخت سونی بهره می‌برد. از دیگر مشخصات Mi Note Pro می‌توان به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین جلوی ۴ مگاپیکسل اشاره کرد.

Xiaomi-Note-Pro

همچون Mi Note در Mi Note Pro نیز به بخش صدا اهمیت ویژه‌ای داده شده است. این گوشی از صدای Hi-Fi پشتیبانی می‌کند و قادر به پخش فرمت‌های FLAC, DSD, WAV و APE است.

اندروید ۵ آبنبات چوبی و رابط کاربری MIUI  بر روی این گوشی نیز نصب شده است.

اما این اَبَر تلفن چینی چقدر قیمت گذاری شده است؟ ۵۳۲ دلار! که برای چنین سخت‌افزاری عالی به نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات