شیائومی Mi Box Mini، استریم‌کننده‌ی اندرویدی ۳۰ دلاری خود را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی امروز کنفرانس اختصاصی معرفی محصولات جدید خود را برگزار کرد که در جریان آن Mi Box Mini به‌عنوان یک استریم‌کننده‌ی اندرویدی نیز معرفی شد که در مقایسه با نسل پیشین بسیار کوچک‌تر شده است.
تبلیغات

شیائومی امروز ست‌تاپ‌باکس اندرویدی خود را با عنوان می‌باکس مینی معرفی کرد که اندازه‌ی بسیار کوچکی دارد، بطوریکه در نگاه اول می‌توان آن را با یک شارژر USB اشتباه گرفت.

MiBoxInt

علی‌رغم بهره‌گیری از سایز کوچک، می‌باکس مینی از مشخصات فنی چون پردازنده‌ی چهار هسته‌ای مبتنی بر معماری Cortex-A7 ساخت مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز، حافظه‌ی رم یک گیگابایتی، وای-فای دو کاناله، بلوتوث نسخه‌ی ۴ برای ارتباط با ریموت کنترل و سایر لوازم جانبی و پشتیبانی از  DTS 2.0 به‌همراه دالبی دیجیتال پلاس بهره می‌برد. این استریم‌کننده‌ی اندرویدی از پورت خروجی HDMI 1.4a برای ویدئوهای فول‌اچ‌دی سه‌بعدی بهره می برد، اما برخلاف نسخه‌ی 4K خبری از پورت USB و اسلات میکرو SD در آن نیست.

در صورتی که علاقه‌مند به خرید این محصول ۳۰ دلاری باشید، می‌توانید می‌باکس مینی را روز ۲۰ ژانویه تهیه کنید، البته باید به این نکته توجه داشته باشید که احتمال دارد موجودی این محصول در کسری از ثانیه پایان یابد. ضمنا افرادی که می‌باکس مینی را خارج از خاک چین مورد استفاده قرار دهند، شانس بهره‌گیری از ۱.۴ میلیون ساعت محتوای دیجیتال همراه با آن را از دست خواهند داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات