زوم‌گیم: Angry Birds Epic، نقش‌آفرینی در قالب پرندگان خشمگین

پنج‌شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
باز هم پرنده‌های خشمگین در قالب یک سبک جدید بازگشتند. در ادامه با معرفی قسمتی دیگر از سری Angry Birds به نام Epic همراه ما باشید تا ببینیم این بار سازندگان این بازی مشهور می‌توانند مارا سرگرم کنند یا خیر.
تبلیغات

نهمین بازی رسمی از سری محبوب Angry Birds که با نام Epic معرفی شده٬ این بار توسط یک شرکت آلمانی در سبک نقش آفرینی ساخته شده و شرکت راویو که صاحب امتیاز این برند مطرح است، وظیفه‌ی انتشار آن را بر عهده دارد. اینطور که معلوم است، راویو قصد ندارد حالا حالاها دست از سر این پرندگان بازیگوش و عصبانی بردارد و از هر ایده و سبکی کمک می‌گیرد تا فرمول خود را تازه و پر‌فروش نگه دارد. با اینکه بعضی وقت‌ها، دیدن اسم Angry Birds هم مارا خسته می‌کند، اما این بازی که قصد معرفی آن را داریم، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

داستان بازی در مورد دزدیده‌ شدن تخم پرنده‌ها توسط خوک‌های ظالم است و RED، پرنده‌ی قرمز که معرف حضور طرفداران این بازی است، سفری پر مخاطره را برای بازپس‌گیری تخم‌ها آغاز می‌کند. البته در میانه‌ی راه پرنده‌های معروف دیگر مانند Chuk، Matilda و Bomb به بازی ملحق می‌شوند تا مبارزه علیه خوک‌ها به اوج خود برسد.

Epic

بازی در سبک نقش آفرینی است، بنابراین خبری از آن گیم‌پلی قدیمی به آن شکل همیشگی نیست. نقشه‌ای از جزیره‌ی خوک‌ها جلوی شما قرار می‌گیرد که پر از مسیرها و جاهایی است که باید به آنها سر بزنید، به جستجو بپردازید و با خوک‌ها مبارزه کنید. سیستم مبارزه مثل بیشتر بازی‌های نقش آفرینی دیگر، به صورت نوبتی دنبال می‌شود. قبل از هر مبارزه باید دقت داشته باشیم که قدرت و قابلیت‌های شخصیت ما به چه صورت است و در حین مبارزه‌ هم باید توجه خاصی به حرکت‌هایمان داشته باشیم. البته سخت نگیرید، این بازی مثل نقش آفرینی‌های ریشه‌دار دیگر٬ دشواری خاصی ندارد و هر کسی می‌تواند از پس مبارزات علیه خوک‌ها بربیاید. قابلیتی به نام Rage وجود دارد که بیشتر در مبارزات سنگین کاربرد دارد. نواری برای این قابلیت در بازی است که با پر شدن آن،‌ شما از وجود این قابلیت مطلع می‌شوید و می‌توانید از آن علیه دشمن استفاده کنید.

angry-birds-epic-piggy-island

سبک نقش آفرینی همیشه همراه با قابلیت‌های متنوع ارتقا شخصیت همراه بوده و در بازی Epic هم شاهد این قضیه هستیم. انواع سلاح و لباس‌های زرهی در بازی وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به امتیازات کسب شده، آنها را خریداری کنید. البته، بازی دارای قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای است و اگر مایل هستید به آیتم‌ّهای ویژه دسترسی داشته باشید، می‌توانید از این سیستم استفاده کنید. متاسفانه بازی وابستگی زیادی به سیستم پرداخت درون برنامه‌ای دارد و بازی به شما کمترین کمک را برای کسب امتیازات بالا می‌کند تا مجبور شوید در بازی پول خرج کنید. از طرفی، با اینکه بازی حالت چند نفره ندارد، اما اتصال همیشگی به اینترنت از الزامات آن است.

به هر حال، اگر طرفدار سری Angry Birds هستید و دلتان می‌خواهد تا ماجراجویی‌های بیشتری را با این پرندگان عصبی داشته باشید، حتما به سراغ Epic بروید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات