Hello، سرویس چت ویدیویی فایرفاکس رونمایی شد

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
آخرین نسخه‌ از فایرفاکس حاوی قابلیت چت تصویری است که دسامبر سال گذشته‌ی میلادی در قالب نسخه‌ی آزمایشی منتشر شده بود. موزیلا نام Hello را برای این سرویس انتخاب کرده است.
تبلیغات

موزیلا سرویس چت تصویری Hello را منتشر کرد که نیاز به هیچ پیش‌نیاز نرم‌افزاری ندارد و می‌توان با در اختیار داشتن فایرفاکس از آن استفاده کرد. با توجه به اینکه این سرویس از پروتکل WebRTC پشتیبانی می‌کند، کاربرانی که از مرورگر کروم یا اپرا استفاده می‌کنند نیز قادر خواهند بود تماس‌های تصویری را در این مرورگرها تجربه کنند. در نسخه‌ی جدید این سرویس می‌توان بدون نیاز به انجام مرحله‌ی خاصی، چت تصویری را با سایر کاربران آغاز کرد.

با بروزرسانی مرورگر فایرفاکس خود به نسخه‌ی ۳۵ آیکونی به شکل لبخند را در منوی مرورگر مشاهده خواهید کرد که با کلیک روی آن می‌توان مکالمات صوتی یا تصویری را برقرار کرد. در صورتی که طرف مقابل حساب کاربری فایرفاکس نداشته باشد، کافی است تا لینک مکالمه را برای وی ارسال کنید تا به محض کلیک روی آن وارد محیط مکالمه شود.

علاوه بر سرویس چت تصویری Hello، نسخه‌ی ۳۵ فایرفاکس همراه با قابلیت اشتراک‌گذاری لینک‌ها از طریق ایمیل یا سرویس‌های اجتماعی همراه شده است. این قابلیت بصورت یک آیکون در منوی فایرفاکس در اختیار کاربران قرار گرفته است. فایرفاکس فروشگاه اپلیکیشن‌های خود یا همان Firefox for Marketplace را نیز تحت نسخه‌ی بتا راه‌اندازی کرده و می‌توان به آن از طریق فایرفاکس تحت دسکتاپ و اندروید و همچنین سیستم‌عامل فایرفاکس دسترسی پیدا کرد.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات