ساعت هوشمند جدید سامسونگ، ترکیبی از امکانات اپل‌واچ و موتو 360

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش در زومیت خواندید که سامسونگ قصد دارد ساعت گرد خود را به کنگره‌ی جهانی موبایل بیاورد. امروز اطلاعات کاملی در باره‌ی این ساعت هوشمند فاش شده که نشان می‌دهد، سامسونگ قصد دارد ترکیبی از امکانات اپل‌واچ و موتو ۳۶۰ را در قالب یک ساعت جدید ارائه کند.
تبلیغات

براساس گزارش سم‌موبایل - بلاگ نزدیک به سامسونگ، ساعت هوشمند جدید این شرکتِ  کره‌ای از طراحی گرد شبیه به موتو ۳۶۰ یا جی‌واچ‌آر بهره می‌برد. ظاهرا این ساعت همچون اپل‌واچ دارای یک دکمه‌ی چرخان است که برای تنظیم ساعت و تاریخ همچون تجربه‌ی ساعت‌های کلاسیک استفاده می‌شود. این دقیقا همان امکانی است که در زمان معرفی اپل‌واچ مورد نقد بسیاری از کاربران قرار گرفت؛ چرا که با وجود صفحه‌ی لمسی در ساعت‌های هوشمند چندان کاربردی به نظر نمی‌رسد. با این حال از این دکمه‌ی چرخان می‌توان برای اسکرول یا تعویض عکس و مواردی از این دست نیز استفاده کرد. سم‌موبایل می‌گوید که سامسونگ علاوه بر این‌ها چند قابلیت اختصاصی را نیز برای این ساعت در نظر گرفته است که باید تا معرفی این محصول صبر کرد و دید این قابلیت‌ها چه خواهند بود.

اما ساعت هوشمند جدید سامسونگ دارای یک حلقه‌ی چرخان، دور نمایشگر است که ظاهرا در ساعت‌های هوشمند دیگر بازار وجود ندارد. از این حلقه می‌توان برای کنترل برخی از امکانات ساعت مانند حرکت بین رابط کاربری و تنظیم قابلیت‌هایی همچون تنظیم زنگ هشدار استفاده کرد.

سامسونگ در این ساعت بر روی دستیار صوتی S Voice تمرکز خواهد کرد تا بیشتر قابلیت‌های ساعت از طریق آن و بدون نیاز به لمس ساعت قابل انجام باشد.

هنوز مشخص نیست که این ساعت از چه سیستم‌عاملی بهره خواهد برد و حلقه‌ی چرخان دور صفحه‌ نمایش دقیقا چه کار خواهد کرد.

تا شروع نمایشگاه MWC امسال زمان زیادی باقی نمانده و به زودی شاهد معرفی این محصول در کنار چندین ساعت و تلفن هوشمند جدید از کمپانی‌‌های فعال در حوزه‌ی موبایل خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات