تماشا کنید: برندگان بهترین آگهی‌های ویدئویی حوزه‌ی خودرو در نمایشگاه دیترویت

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
همزمان با برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت که اولین گردهمایی غول‌های خودروسازی در سال نو میلادی است، دومین دوره از انتخاب بهترین آگهی‌های ویدئویی در حوزه خودرو برگزار شد که طی آن برندگان از میان آگهی‌های پخش شده در سال ۲۰۱۴ برگزیده شدند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی دیترویت، دومین دوره از مراسم سالانه‌ی انتخاب بهترین آگهی‌های ویدئویی در حوزه‌ی خودرو نیز برگزار شد و برندگان مشخص شدند. از دیرباز خودرو یکی از جذاب‌ترین کالاهای مصرفی مردم بوده و از این‌رو کمپانی‌ها می‌کوشند برای جلب نظر مخاطبان، آگهی‌های ویدئویی بسیار جذابی را تولید کنند.

مراسم سالانه‌ی انتخاب بهترین آگهی‌های ویدئویی حوزه‌ی خودرو با عنوان One Show Automobile Advertising در چندین مرحله به انتخاب بهترین آگهی‌های ویدئویی می‌پردازد. در گروه آگهی‌های ویدئویی نمایش داده شده در تلویزیون، سه برنده انتخاب شد. آگهی The Scripted Life کمپانی آلمانی آئودی برای خودروی Q3 کاندیدای دریافت بهترین آگهی ویدئویی شد. آگهی ویدئویی آئودی با مضمون شکستن ساختارهای زندگی روزمره تولید شده است. آگهی ویدئویی Dad's Sixth Sense با محوریت قابلیت‌‌های امنیتی نسل جدید جنسیس هیوندای به‌عنوان دومین برنده شناخته شد. اما سومین برنده در این حوزه، آگهی ویدئویی تویوتا با عنوان Unbreakable Drivers بود که به بیان خصوصیات رانندگان وانت تویوتا هایلوکس می‌پردازد.

برنده بهترین ویدئوی آنلاین به آگهی ویدئویی The Epic Split کمپانی ولوو تراک تعلق گرفت. در این آگهی ویدئویی جذاب و دیدنی که ژان کلاد وندام نیز در آن حضور دارد، ولوو قابلیت Dynamic Steering کِشنده‌های خود را نمایش می‌دهد. بهترین آگهی ویدئویی اکشن، به The Other Side تعلق گرفت که به بیان ویژگی‌های اسپورت هوندا سیویک R می‌پردازد. جایزه‌ی بهترین آگهی ویدئویی تعاملی نیز به Eyes on the Road گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان تعلق گرفت که هدف از آن یادآوری خطرات استفاده از گوشی‌های‌هوشمند در زمان رانندگی است. اما بهترین آگهی ویدئویی به انتخاب عموم نیز به Hello Future کمپانی بی‌ام‌دبلیو رسید که در متن آن شاهد سخنان نویسنده‌ی رمان‌های علمی-تخیلی، آرتور سی کلارک هستیم.

لینک دانلود

لینک دانلود

لینک دانلود

لینک دانلود

لینک دانلود

 

لینک دانلود

 

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات