ال‌جی و گلدیران از لوازم خانگی جدید خود رونمایی کردند

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۳
مطالعه 4 دقیقه
ساعتی پیش گلدیران با مشارکت دفتر ال‌جی در ایران، نشست خبری خود را با حضور اصحاب رسانه و برخی از مدیران ارشد این دو شرکت برگزار کرد تا از جدیدترین ماشین‌ لباس‌شویی و یخچال ساید‌بای‌ساید خود رونمایی کند.
تبلیغات

در ابتدای مراسم حسن تنهایی - قائم مقام مدیرعامل گلدیران صحبت‌هایی را در باره‌ی این شرکت و عرضه‌ی موفق محصولات ال‌جی به بازار کشور بیان کرد و گفت که گلدیران تلاش می‌کند که بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت در بازار ایران ارائه کند.

سپس رضا جابری - مدیر محصول لوازم خانگی گلدیران برای شرح محصولات جدید ال‌جی صحبت کرد. وی درباره‌ی نام تجاری نکست گفت:

نکست نامی است که ال‌جی در ایران برای یخچال‌های ساید‌بای‌ساید خود انتخاب کرده است. این محصول در بازار آمریکا و کره‌ی جنوبی تست شده است و ایران پنجمین کشوری است که آن را عرضه می‌کند.
رضا جابری گلدیران

جابری به اهمیت بازخورد مشتریان برای ال‌جی اشاره کرد و گفت:

یخچال‌ جدید ال‌جی بر اساس بازخورد مشتریان به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است. حتی بازخوردهای کاربران ایرانی نیز به گوش ال‌جی رسیده است تا محصول نهایی براساس نیازهای مردم نیز بهینه شود. یخچال ساید-بای-ساید و ماشین لباس‌شویی توربو-واش‌ ال‌جی از نظر مصرف برق و مصرف آب بسیار بهینه شده‌اند. تا حداکثر بهره‌وری را در کنار حداقل مصرف انرژی ارائه کنند.
ساید بای ساید ال جی

در یخچال‌‌های Door-in-Door ال‌جی که از همین هفته روانه‌ی بازار می‌شوند، از فناوری تهویه‌ی پیشرفته‌ی (Hygiene Fressh+) استفاده شده تا غذاها برای مدت زمان به مراتب بیشتری سالم نگاه داشته شوند. ما به زودی در مقاله‌ی جداگانه‌ای به معرفی کامل یخچال‌های جدید ال‌جی خواهیم پرداخت.

ماشین‌های لباس‌شویی توربو واش ال‌جی نیز از فناوری به نام Jet Spray بهره می‌برند تا در کمترین زمان، بهترین شستشو ارائه شود. در این روش آب به شکل بهینه‌ای بر روی لباس‌ها پاشیده می‌شود. این فناوری موجب صرفه‌‌جویی ۴۰ درصدی در مصرف آب می‌شود.

حسن جابری

در بخش پرسش و پاسخ نیز این موارد مطرح شدند.  قائم مقام مدیرعامل گلدیران درباره‌ی عرضه‌ی همزمان محصولات جدید ال‌جی به بازار ایران گفت:

گلدیران همیشه تلاش می‌کند تا محصولات جدید ال‌جی را همزمان با بازارهای بزرگ جهانی، وارد بازار کشور کند. ایران پنجمین کشوری است که یخچال Door-in-Door و ماشین لباس‌شویی توربو واش را عرضه می‌کند. پیش از این نیز، ال‌جی همواره توجه ویژه‌ای به بازار ایران داشته و مثلاً ایران اولین کشور خاورمیانه است که محصولات سولاردام‌ ال‌جی در آن عرضه می‌شود.

وی در ادامه گفت که مردم به محصولات ال‌جی و کیفیت آن اعتماد دارند و به همین دلیل لوازم خانگی ال‌جی از محبوبیت خاصی در ایران برخوردار هستند.

ژونالیست‌های ایران در گلدیران

حسن تنهایی، درباره‌ی تولید محصولات ال‌جی در کشور گفت:

تحریم‌ها موجب پیشرفت داخلی شده تا بسیاری از محصولات در داخل کشور تولید شوند. ما بسیاری از محصولات ال‌جی را در داخل تولید می‌کنیم. تولید محصولات در داخل کشور باعث می‌شود تا قیمت آن‌ها تا میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش یابد.

وی در ادامه به ۲۰۰۰ نفر نیروی فعال در کارخانه‌ی تولید محصولات ال‌جی خبر داد و به اهمیت موضوع آموزش اشاره کرد. قائم مقام مدیرعامل گلدیران گفت:

گلدیران ۱۰۰۰ مرکز خدمات پس از فروش دارد که حداقل در هر کدام، ۵ نفر تکنیسین، فعال است. این ۵ هزار نفر نیاز به آموزش دارند و به صورت مداوم آموزش می‌بییند. گلدیران در همین راستا دانشگاه اختصاصی خود را با نام گلدیران راه‌اندازی کرده که در آن فروشندگان در رشته‌ی بازاریابی و کارشناسان در رشته‌ی فنی به یادگیری دروس بپردازند.
گلدیران

حسن تنهایی به اهمیت کنترل کیفیت اشاره کرد و گفت:

کنترل کیفیت تولید محصولات ال‌جی در ایران نسبت به سال گذشته، سه برابر سخت‌گیرانه‌تر شده است. براساس استانداردهای ال‌جی، ایران باکیفیت‌ترین تولیدکننده‌ی محصولات این شرکت در خاورمیانه است.

رضا جابری، مدیر محصول لوازم خانگی گلدیران در باره‌ی ارائه محتوای 4K سازگار با نسل جدید تلویزیون‌های ال‌جی گفت:

از سال پیش برای تولید محتوای 4K اقدام کردیم. در حال حاضر دو محتوای محلی 4K را آماده‌ کردیم و در حال بررسی هستیم تا محتوای محلی بیشتری بر اساس نیازهای مشتریان ایرانی تولید کنیم. محتوای خارجی زیادی هم با هماهنگی وزارت ارشاد وارد کشور شده است.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات