آکیورا نسل جدید سوپراسپورت NSX را معرفی کرد

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگاه دیترویت در دومین روز برگزاری خود، شاهد معرفی نسل جدید سوپراسپورت NSX از آکیورا بود. آکیورا بازوی تولیدکننده‌ی خودروهای لوکس کمپانی ژاپنی هوندا است.
تبلیغات

 آکیورا نسل جدید سوپراسپورت NSX را در نمایشگاه خودروی دیترویت معرفی کرد. این خودرو در مقایسه با نمونه‌ی مفهومی معرفی شده در سال ۲۰۱۳ تفاوت بسیاری دارد و تغییرات زیادی را به خود دیده است. نسل جدید NSX از یک پیشرانه‌ی شش سیلندر توئین توربو با چینش موتور‌ها بصورت V شکل بهره می‌برد. قدرت این پیشرانه ۵۵۰ اسب بخار است که می‌توان با استفاده از یک جعبه دنده‌ی ۹ سرعته‌ی دو کلاچه آن را در اختیار گرفت. آکیورا NSX همچنان یک سوپراسپورت هیبریدی است که از دو موتور الکتریکی در محور جلو و یک موتور الکتریکی در عقب بهره می‌برد.

AcuraNSX 1

خطوط تیز بدنه در کنار جلو پنجره‌ی جالب این خودرو، چهره‌ای خشن را به آکیورا NSX بخشیده است. عرض خودرو هفت سانتی‌متر افزایش یافته و فاصله‌ی دو محور نیز شاهد افزایشی دو سانتی‌متری است. در زیر بدنه‌ی خشن این خودروی، شاسی مستحکم NSX قرار گرفته که از فیبرکربن و آلومینیوم تولید شده است.

AcuraNSX 2

آکیورا اطلاعاتی را در مورد کارکرد موتور این خودرو منتشر نکرده است. آکیورا NSX از پاییز سال جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند این خودرو را از تابستان پیش خرید کنند. قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو ۱۵۰٫۰۰۰ دلار است.

نظر شما در مورد این سوپراسپورت زیبا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات