اپل درصدد انتشار بروزرسانی iOS 8.2 است

سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
درحالی که انتظار می‌رود اپل بزودی بروزرسانی ۸.۱.۳ را برای iOS‌ منتشر کند، این کمپانی امروز اقدام به انتشار چهارمین نسخه‌ی بتای iOS 8.2 برای توسعه‌دهندگان کرد که نشان از انتشار این بروزرسانی در آینده‌ی نزدیک دارد.
تبلیغات

اپل در صفحه‌ی مربوط به توسعه‌دهندگان خود (iOS Dev Center) در حالی اقدام به انتشار چهارمین نسخه‌ی بتای iOS 8.2 کرده که تنها یک ماه از انتشار سومین نسخه آن می‌گذرد.

iOS 1

یکی از مهم‌ترین نکات در مورد این بروزرسانی، آماده‌ شدن اپل برای عرضه‌ی اپل‌واچ، سومین محصول مهم پس از آیفون و آیپد است. براساس تصاویر منتشر شده، در چهارمین نسخه‌ی بتای iOS 8.2 می‌توان قابلیت‌های اضافه شده در قسمت بلوتوث را برای جفت‌کردن اپل‌واچ با آیفون مشاهده کرد. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، کاربران برای جفت‌کردن اپل‌واچ خود نیازمند مراجعه به اپلیکیشن مخصوص اپل‌واچ هستند.

iOS 2

هنوز اپل وجود چنین اپلیکیشنی را برای ساعت‌هوشمند خود تایید نکرده، اما اپل تصاویر مربوط به اپل‌واچ را در صفحه‌ی مخصوص این محصول در وب‌سایت خود تغییر داده است. همانطور که در تصویر بالا نیز می‌بینید، می‌توان با استفاده از اپل‌واچ، آیفون را در حالت بی‌صدا قرار داده یا با قراردادن در حالت پرواز از دسترس خارج کرد. همچنین امکان پینگ کردن آیفون نیز پیش‌بینی شده است.

به‌نظر می‌رسد بروزرسانی iOS 8.2 برای رفع باگ‌های پیشین موجود در کنار اضافه شدن امکانات جدید برای محصولات اپلی منتشر خواهد شد. البته ممکن است اپل مساله‌ی رفع باگ‌ها را در بروزرسانی iOS 8.1.3 منتشر کند. با توجه به اینکه هنوز سند مربوط به تغییرات صورت گرفته توسط این بروزرسانی منتشر نشده، نمی‌توان در خصوص قابلیت‌ها و همچنین باگ‌هایی که این بروزرسانی درصدد رفع آن‌ها است، بصورت روشنی سخن گفت.

کاربران در ماه‌های اخیر به کندی آیفون‌ها و آیپد‌های خود را به iOS 8 بروزرسانی کرده‌اند و این موضوع روند گسترش استفاده از iOS 8 را با شتاب کمی روبرو کرده بود. البته اپل مدعی است iOS 8 تاکنون روی بیش از ۶۸ درصد از ابزار‌های اپلی که قابل بروزرسانی هستند، نصب شده است. البته این آمار شامل تمام آیفون‌ها و آیپد‌هایی است که از ابتدا با iOS 8 روانه‌ی بازار شده‌‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات