وان‌پلاس وان در سال ۲۰۱۴ یک میلیون دستگاه فروش داشته است

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی نوپای وان‌پلاس اعلام کرده که در سال ۲۰۱۴ میلادی یک میلیون دستگاه از گوشی‌هوشمند One را به فروش رسانده است. هرچند این آمار برای تولیدکنندگان دیگری چون سامسونگ یا شیائومی، عدد بزرگی به حساب نمی‌آید؛ اما موفقیتی بزرگی برای وان‌پلاس به شمار می‌رود.
تبلیغات

 وان‌پلاس چند ماه پیش اعلام کرد که موفق به فروش ۵۰۰٫۰۰۰ دستگاه از گوشی‌های‌‌هوشمند خود شده است، حال کارل پی، موسس این کمپانی چینی اعلام کرده که وان‌پلاس موفق شده تا به هدف خود در سال ۲۰۱۴ مبنی بر فروش یک میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند وان دست یابد.

وان‌پلاس اعلام کرده که در سال ۲۰۱۵ تمرکز بیشتری روی خدمات مشتریان قرار داده و سرویس‌‌های ارائه شده را بهبود خواهد بخشید. کارل پی در این خصوص گفت:

بازه‌ی زمانی که ما در آن قرار گرفته‌ایم، بهترین زمان برای بهبود اوضاع و حرفه‌ای‌تر شدن است.

وی همچنین به نسل آتی گوشی‌هوشمند پرچمدار وان‌پلاس نیز اشاره کرد. براساس گفته‌های وی، وان‌پلاس نسل بعدی این گوشی‌هوشمند را که احتمالا OnePlus Two نام خواهد گرفت، در شش ماهه‌ی اول ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار خواهد کرد. وی همچنین به این نکته اشاره کرد که وان‌پلاس در نظر دارد تا گوشی‌هوشمند دیگری را نیز روانه‌ی بازار کند. پی در این خصوص گفت:

گوشی‌هوشمند جدید ما برای پوشش نیازهای طیف دیگری از کاربران روانه‌ی بازار خواهد شد. این گوشی‌هوشمند بیشتر برای کاربرانی است که از نظر آن‌ها ظاهر گوشی اهمیت بیشتری نسبت به مشخصات فنی دارد.

در حال حاضر وان‌پلاس وان در دو نسخه‌ی سفید با ظرفیت ۱۵ گیگابایت به قیمت ۲۹۹ دلار و نسخه‌ی سیاه با ظرفیت ۶۴ گیگابایت با برچسب قیمت ۳۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات