نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز موبایل ۱۰ در آینده‌ی نزدیک منتشر خواهد شد

دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
پیش‌تر اطلاعاتی مبنی بر نام‌گذاری نسل جدید ویندوزفون به نام ویندوز موبایل منتشر شده بود، حال شایعاتی به گوش می‌رسد که حکایت از انتشار زودهنگام نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوزموبایل ۱۰ در آینده‌ی نزدیک دارد.
تبلیغات

 مایکروسافت، ویندوز ۱۰ را همراه با تغییرات گسترده‌ای معرفی کرد. ردموندی‌ها ویندوز ۱۰ را با وعده‌ی یکپارچه کردن تمام نسخه‌های موبایل، دسکتاپ، تبلت و ایکس‌باکس معرفی کردند، از این‌رو بسیاری از کاربران در انتظار رونمایی از ویندوز موبایل ۱۰ هستند که به‌همراه رابط گرافیکی جدید و بهبود ویژگی‌های فراوانی روانه‌ی بازار خواهد شد.

امروز در زومیت خواندید که حتی مایکروسافت از انتشار بسته‌ی بروز رسانی دوم ویندوز فون ۸.۱ صرفنظر کرده است.

ماری جو فولی، یکی از افرادی است که پیش از این نیز پیش‌بینی‌های درستی را در مورد برنامه‌های آتی مایکروسافت انجام داده است. وی با انتشار توئیتی اعلام کرده که احتمالا پس از مراسم مایکروسافت در ۲۱ ژانویه شاهد انتشار نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز موبایل ۱۰ خواهیم بود.

مایکروسافت بیست و یکم ژانویه یعنی اول بهمن سال جاری مراسمی را برگزار خواهد کرد که در آن می‌توان جزئیات بیشتری را از برنامه‌های این کمپانی برای عرضه نسخه‌های مختلف ویندوز ۱۰ بدست آورد.

براساس اطلاعات منتشر شده، مایکروسافت از همان رابط‌کاربری معروف خود، یعنی کاشی‌های ویندوزفون ۸.۱ در ویندوزموبایل ۱۰ استفاده خواهد کرد، اما چینش آن بسیار متفاوت خواهد بود. هنوز مشخصات دیگری از این سیستم‌عامل منتشر نشده است ولی به احتمال زیاد با فرارسیدن موعد مراسم مایکروسافت، جزئیات بیشری از ویندوز موبایل ۱۰ منتشر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات