زوم‌گیم: Anthill، دفاع از قلعه به روش مورچه‌‌ها

یک‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سبک استراتژیک دفاع از قلعه شاید برای برخی نا آشنا باشد، ولی بسیاری از مردم چنین بازی‌هایی را دوست دارند٬ اگرچه ممکن است نام این سبک بازی را ندانند٬‌ اما از محبوبیت خاصی میان آنها برخوردار است. یکی از بازی‌های خوب این سبک، Anthill است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اولین و جالب‌ترین نکته‌ی بازی، موضوع اصلی آن و شخصیت‌ها و واحد‌هایی است که ما باید آن‌ها را کنترل یا علیه آنها مبارزه کنیم. این بار به دنیای حشرات وارد می‌شویم تا نبردهای آنها را برای بقا و دست‌یابی به منابع ارزشمند مشاهده کنیم. شما در نقش فرمانده‌ی مورچه‌ها، علاوه بر اینکه وظیفه دارید تا از تپه‌ی اصلی و راه ورودی قلعه‌ی مورچه محافظت کنید، باید واحدهای کارگر را هم برای برداشتن منابع و آذوقه به میدان جنگ بفرستید. دشمنان اصلی شما انواع حشرات مانند سوسک‌ها، مگس‌ها و دیگر موجودات هستند که از بین بردن آنها نیازمند استراتژی دقیق در چینش مسیر نیروها و نحوه‌ی استفاده از آنها است.

Anthill1

علاوه بر گیم‌پلی بازی که هر مرحله شلوغ‌تر، سخت‌تر و در عین حال جالب‌تر می‌شود، جلوه‌های بصری و کیفیت خوب گرافیکی بازی یکی از نقاط بازی است که می‌تواند خود به تنهایی عاملی برای ادامه‌ی بازی محسوب شود.

کنترل بازی راحت است و پیچیدگی خاصی ندارد. به راحتی می‌توانید مسیر حرکت واحدها را تعیین کنید و نظاره‌گر درگیری نیروهای مختلف باشید. نیروهای هوایی بسیار قوی هستند و در جنگ‌های شلوغ می‌توان حساب ویژه‌ای روی آنها باز کرد. همچون بسیاری از بازی‌های دیگر، بخشی برای ارتقا‌ واحدها در نظر گرفته شده که براساس امتیازات کسب شده می‌توان آنها را اعمال کرد. شاید در مراحل اولیه این کار لازم نباشد، اما به مرور و با قوی‌تر شدن دشمنان و بزرگ‌تر شدن نقشه‌ی بازی، ارتقا واحدها یک امر ضروری می‌شود.

Anthill 2

در کل، Anthill یک بازی شبیه به دیگر بازی‌های هم سبک خود است با این تفاوت که موضوع آن این بار جنگ بین تانک‌ها یا فضایی‌ها نیست، بلکه در دل طبیعت فرو رفته و جنگ و بقای حشرات را در قالب این سبک محبوب نشان می‌دهد. این بازی در کافه بازار با قیمت ۳۵۰۰ تومان در دسترس است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات