زوم‌گیم: Bridge Constructor Medieval، پل‌‌سازی سه‌بعدی!

پنج‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Bridge Constructor Medieval، یک بازی سرگرم‌کننده و فکری است که می‌تواند توانایی‌های شما در تشخیص پایداری سازه‌ها را به چالش بکشد. اگر مهندس عمران باشید، احتمالا این بازی برای‌تان ساده‌تر است!
تبلیغات

اغلب بازی‌های پل‌سازی از گذشته تاکنون، پرطرفدار بوده‌اند و کاربران بسیاری با نصب یک بازی اینچنینی می‌توانند ساعت‌ها پشت گجت خود بنشینند تا پلی پایدار بسازند. نمی‌دانم اولین بار این ایده در چه بازی پیاده شد، ولی هم‌اکنون بازی‌های پل‌سازی به یک ژانر مستقل تبدیل شده‌اند.

Bridge Constructor Medieval هم یکی از همین بازی‌ها است. شما باید با منابع محدودی که دارید پلی پایدار بسازید تا یک لشگر کوچک به سلامت از آن عبور کنند. اگر سازه‌تان پایدار نباشد، سربازان و اسب‌ها و ارابه‌ها به ته دره سقوط می‌کنند. اما چیزی که Bridge Constructor Medieval را از سایر بازی‌های پل‌سازی جدا می‌کند، رابط گرافیکی سه‌بعدی فانتزی آن است. اغلب این ژانر بازی‌ها رابط گرافیکی بسیار ساده‌ای دارند که در درازمدت کمی خسته کننده می‌شوند، ولی این بازی یک ظاهر گرافیکی زیبا هم دارد تا کاربر بیشتر به آن جذب شود.

bridge-1

کاری که باید بکنید این است که خواسته‌های فرماندهان را مو به مو اجرا کنید. در اینجا هدف فقط ساخت پل و عبور سپاهیان از روی آن نیست! از شما خواسته می‌شود که برای تکمیل ماموریت، هزینه ساخت پل را کاهش داده و برای هزینه‌هایتان سقف تعیین می‌شود. گیم‌پلی کلی بازی شبیه به تمام بازی‌های پل‌سازی است و بازی مرحله به مرحله سخت‌تر می‌شود، اما مسائلی چون صرفه‌جویی در هزینه‌ها، جنس چوب مورد استفاده برای ساخت پل و غیره، Bridge Constructor Medieval را به یک بازی متفاوت تبدیل می‌کنند.

bridge-2

این بازی رایگان نیست، اما می‌توانید آن را در کافه بازار به قیمت ۶٫۰۰۰ تومان خریداری کنید. شاید قیمت آن کمی بالا به نظر برسد، ولی اگر به سبک پل‌سازی علاقه دارید، خرید این بازی ارزشش را دارد. Bridge Constructor Medieval برای اندروید و iOS ارائه شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

اگر به رویدادهای مرتبط با بازی علاقمند هستید به زومجی سر بزنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات