جی‌فلکس ۲ با اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در CES 2015 رونمایی می‌شود

پنج‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی اواخر سال ۲۰۱۳ میلادی جی‌فلکس را به‌عنوان اولین گوشی‌هوشمند خمیده‌ی خود معرفی کرد. حال در آستانه‌ی برگزاری CES 2015 شایعات متعددی حکایت از معرفی جی‌فلکس ۲ در جریان برگزاری این نمایشگاه دارد.
تبلیغات

 وب‌سایت‌های کره‌ای با تایید معرفی جی‌فلکس ۲ در CES 2015، بخشی از مشخصات فنی مربوط به این گوشی‌هوشمند را نیز ارائه کرده‌اند. پیش از این کوالکام با انتشار تصویری، معرفی یک گوشی‌هوشمند را با پردازنده‌های سری اسنپ‌دراگون ۸۰۰ این کمپانی نوید داده بود. بسیاری این تصویر را متعلق به جی‌فلکس  خوانده و پردازنده‌ی مورد استفاده در آن را نیز یکی از تراشه‌های سری ۸۰۰ اعلام کردند. براساس اطلاعات منتشر شده توسط وب‌سایت‌های کره‌ای، جی‌فلکس ۲ از تراشه‌ی ۶۴ بیتی اسنپ‌‌دراگون ۸۱۰ بهره می‌برد و از شبکه‌های مخابراتی LTE-A نیز پشتیبانی خواهد کرد.

شایعات منتشر شده‌ی پیشین صفحه‌ی نمایش مورد استفاده در نسل جدید جی‌فلکس را کوچک‌تر از نمونه‌های پیشین خوانده بود، حال آنکه وب‌سایت‌های کره‌ای هیچ‌یک از این موارد را تایید نکرده‌اند. جی‌فلکس با صفحه‌ی نمایش ۶ اینچی و رزولوشن اچ‌دی روانه‌ی بازار شد، از این‌رو انتظار می‌رود در جی‌فلکس ۲ شاهد صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی باشیم.

همچون نسل پیشین، جی‌فلکس ۲ نیز می‌تواند به‌همراه قاب پشتی ترمیم شونده روانه‌ی بازار شود. CES 2015 از هفته‌ی آینده در لاس‌وگاس آمریکا آغاز خواهد شد و شما می‌توانید برای دریافت آخرین اخبار از این نمایشگاه با زومیت همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات