سامسونگ تلویزیون‌های هوشمند مجهز به تایزن را به CES می‌آورد

پنج‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ حدود ۲ سال است که روی پلتفرم تایزن کار می‌کند تا از آن در تبلت‌ها، گوشی‌های هوشمند، چاپگرها و حتی تلویزیون‌های هوشمند استفاده کند. حال به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد اولین محصولات مبتنی بر این سیستم‌عامل را در CES 2015 رونمایی کند.
تبلیغات

سامسونگ رسما اعلام کرده که قصد دارد CES 2015 نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند خود که به سیستم‌عامل تایزن مجهز شده‌اند را به نمایش در آورد.

سامسونگ ادعا می‌کند که توسعه‌ی اپلیکیشن تحت پلتفرم جدید تلویزیون‌های هوشمند این شرکت که بر پایه‌ی تایزن ساخته شده‌اند، به مراتب‌ ساده‌تر از قبل شده است. کره‌‌ای‌ها همچنین، رابط کاربری بخش اسمارت-هاب خود را تغییر داده‌اند تا کاربر به شکل ساده‌تری بتواند بین بخش‌های مختلف حرکت کند.

تلویزیون‌های جدید سامسونگ، حالا امکان همگام‌سازی اطلاعات و محتوا بین ابزارهای مختلف ساخت این شرکت را دارند. انتقال اطلاعات بین این ابزارها از طریق شبکه‌ی وای‌-فای و بلوتوث انجام خواهد شد.

کاربران همچنین می‌توانند بصورت زنده‌ برنامه‌ی تلویزیونی مورد نظر خود را از تلویزیون به موبایل یا تبلت پخش کنند. استریم تصویر از تلویزیون به تبلت و موبایل حتی زمانی که تلویزیون خاموش باشد ادامه پیدا می‌کند.

سرویس‌هایی همچون Samsung Sport و PlayStation Now نیز به تلویزیون‌های تایزنی سامسونگ اضافه خواهند شد. در واقع در این تلویزیون‌ها سعی شده تا محتوای غنی‌تر در قالب رابط کاربری بهتر ارائه شود. سرویس سامسونگ اسپورت، اطلاعات آماری ارزشمندی را در رابطه با ورزش در اختیار کاربران تلویزیون‌های هوشمند قرار می‌دهد. سرویس PlayStation Now که با همکاری سونی به تلویزیون‌های سامسونگ اضافه شده، امکان استریم بیش از ۲۰۰ بازی را مستقیما از فضای ابری روی تلویزیون فراهم می‌کند. در واقع بدون نیاز به خرید کنسول بازی و تنها با استفاده از یک کنترلر DuakShock 4 سونی می‌توانید ۲۰۰ بازی پلی استیشن را روی تلویزیون جدید سامسونگ اجرا کنید. این بازی‌ها در فضای ابری و سرورهای سونی پردازش و اجرا و روی تلویزیون استریم می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات