آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در مقابل اکسپریا زد ۳، گلکسی نوت ۴ و جی ۳

چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳
مطالعه 4 دقیقه
همانطور که در پوشش زنده زومیت و همچنین مقالات معرفی آیفون ۶ مشاهده کردید، اپل از دو گوشی پرچمدار جدید خود با نام‌های آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس رونمایی کرد. تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده بودند که آیفون با صفحه نمایش بزرگ توان آن را دارد تا فروش به مراتب بالاتری را در مقایسه با نسل‌های قبلی آن برای اپل به ارمغان آورد. شما چطور فکر می‌کنید؟ در ادامه با زومیت همراه باشید تا به مقایسه آیفون‌های جدید اپل با بهترین‌های اندروید بپردازیم.
تبلیغات

پیش‌تر در زومیت خواندید که تحقیقات نشان می‌دهد حتی آیفون با صفحه نمایش بزرگ‌تر نیز تنها ۵ درصد از کاربران اندروید را به خود جلب می‌کند. با این حال بد نیست مشخصات فنی آیفون ۶ را با هوشمند‌های مطرح اندرویدی مقایسه کنیم تا ببنیم از نظر مشخصات فنی چه تفاوت‌های ببین این تلفن‌ها وجود دارد.

 هنوز کوالکام و دیگر تولیدکنندگان پردازنده موفق نشده‌اند تا یک رقیب ۶۴ بیتی قدرتمند را برای رقابت با A7 عرضه کنند که اپل A8 را به ۲۵ درصد CPUقوی‌تر و ۵۰ درصد GPU قوی‌تر معرفی کرد تا کار برای تولیدکنندگان SoC باز هم دشوارتر شود. آیفون ۶ از جنبه‌های مختلف بهبود یافته از دوربین گرفته تا صفحه نمایش و حتی ظرفیت باتری، همگی ارتقاء یافته‌اند. حال باید منتظر ماند و دید آیفون‌های جدید در مقابل رقبای اندرویدی خود چطور عمل خواهند کرد؟

مقایسه مشخصات فنی iPhone 6 با Xperia Z3، Galaxy Note 4، LG G3

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات