مشخصات گوشی هوشمند کاملا فلزی سامسونگ فاش شد

سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
اینطور که پیداست سامسونگ گلکسی آلفا SM-G850 قرار است به زودی صاحب یک برادر خوش قیمت‌تر شود. مشخصات دستگاهی با شماره مدل Smasung SM-A500 سرتاسر وب را گرفته، گوشی هوشمندی که گفته می‌شود محصولی تماما فلزی از جانب کمپانی کره‌ای خواهد بود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 گزارش شده که گوشی هوشمندی با شماره مدل SM-A500 یک گوشی میان رده در مشخصات و بالا رده در جنس بدنه خواهد بود. همچنین گفته می‌شود بدنه این گوشی هوشمند که سامسونگ در پی ساخت آن است به طور کامل از فلز ساخته شده است. باور اینکه گوشی جدید سامسونگ به کلی از فلز ساخته شده باشد، کمی دشوار است! غول کره‌ای تمام توجهات را به سمت نوت ۴ و نوت اج برد و در آخر آن‌ها را با فریم فلزی و پوشش چرمی در پشت رونمایی کرد. اما حالا چه شده که سامسونگ می‌خواهد یک میان رده را کاملا از فلز بسازد؟

گفته شده سامسونگ SM-A500 از پردازنده چهار هسته ای کوالکام Snapdragon 400، حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت درونی و پشتیبانی از درگاه کارت‌های میکرو SD عرضه خواهد شد. صفحه نمایش این محصول ۵ اینچ از نوع Super AMOLED با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است.

دوربین اصلی و پشتی ۸ مگاپیکسل و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل، باتری غیر قابل جدا سازی با ظرفیت 2330 میلی آمپر ساعت و پشتیبانی از حالت Ultra Power Saving نیز از دیگر مشخصات لو رفته این گوشی جدید سامسونگ محسوب می‌شود. این دستگاه با شماره مدل SM-A500 ضد آب یا ضد گرد و غبار نخواهد بود.

یک تلفن میان رده با جنس و ظاهری خوب می‌تواند سامسونگ را در بازار فوق العاده رقابتی موجود کمک کند. دیگر اخبار مربوط به این گوشی هوشمند را به اطلاع شما خواهیم رساند. اما نظر شما درباره تولید گوشی هوشمند کاملا فلزی توسط سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات