کلینیک درمانی Mayo در مراسم امشب اپل به معرفی راهکارهای سلامت مبتنی بر iOS 8 خواهد پرداخت

سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
گروه پزشکی Mayo Clinic که در مینسودا ایالات متحده واقع شده، امشب در رویداد رسانه‌ای اپل حاضر خواهد بود تا به توضیح این نکته بپردازد که اپلیکیشن سلامت iOS 8 چگونه می‌تواند به پزشکان و پیراپزشکان در تشخیص و پیگیری وضعیت سلامت افراد کمک کند.
تبلیغات

 بر اساس این گزارش، Mayo در رویداد ۱۸ شهریور اپل به توضیح این مساله خواهد پرداخت که چگونه داده‌های بدست آمده از اپلیکیشن Health می‌تواند به ایجاد یک سیستم مدیریت پیشرفته برای مراکز درمانی منتهی شود. اپل و کلینیک Mayo بر اساس اطلاعات بدست آمده حدود ۲ سال است که در حال همکاری با یکدیگر هستند.

مدیرعامل این گروه پزشکی، گفته است ابزارهای توسعه‌ی Health و HealthKit که توسط اپل ارائه شده، پتانسیل ایجاد تحول در نحوه‌ی تعامل صنعت سلامت با مردم را در اختیار دارد. هر دو ابزار مذکور در مراسم توسعه‌دهندگان اپل که در ماه ژوئن گذشته برگزار شد معرفی شدند.

mayo-iphone6

از ماه پیش نیز صحبت‌هایی در جریان بوده که بر اساس آن، اپل در حال مذاکره با مراکز Mount Sinai ،Cleveland Clinic ،John Hopkins و Allscripts به منظور استفاده از HealthKit در تسهیلات و سیستم‌های آنهاست. بنا بر ادعای یکی از منابع نزدیک به این مذاکرات، اپل در تلاش بوده تا ابزارهای HealthKit و اپلیکیشن Health خود را بعنوان یک راهکار یکپارچه و جامع برای فعالان حوزه‌ی پزشکی ارائه کند تا از این طریق دسترسی، جمع‌آوری و ذخیره‌ی داده‌های مربوط به هر بیمار به منظور تشخیص بهتر و سریع‌تر و روند درمانی بهتر ساده شود.

رویداد خبری اپل، امشب ساعت ۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد و زومیت نیز با پوشش کامل خبری و نیز وبلاگ‌نویسی زنده از این مراسم شما را همراهی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات