احتمالاً اپل آیفون‌های 4.7 و 5.5 اینچی خود را به‌ترتیب آیفون 6 و آیفون 6 پلاس نام‌گذاری خواهد کرد

سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
کمتر از ۱۲ ساعت دیگر تا آغاز مراسم معرفی محصولات اپل باقی مانده است که انتظار می‌رود اپل در جریان آن از نسل جدید تلفن‌های‌هوشمند خود در دو نسخه‌ی ۴.۷ و ۵.۵ اینچی به‌همراه ساعت‌هوشمند این کمپانی، آی‌واچ پرده بردارد. در زمان کم باقی‌مانده تا آغاز این مراسم اطلاعاتی در مورد نام‌گذاری تلفن‌‌های‌هوشمند اپل منتشر شده که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.
تبلیغات

براساس گزارشی که تویز Mac Otakara، منتشر شده، احتمالاً اپل نسل جدید تلفن‌هوشمند خود با صفحه‌ی نمایش ۴.۷ اینچی را با نام آیفون ۶ و نسخه‌ی ۵.۵ اینچی را با نام آیفون ۶ پلاس معرفی خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که اتاکارا از چه منابعی این اطلاعات را به دست آورده است، اما باید بدانیم که وی پیش از این نیز اطلاعات صحیحی را در مورد محصولات اپل ارائه کرده است. Macrumors نیز اطلاعاتی را در این مورد از منبع دیگری دریافت کرده است، اما با این حال نمی‌توان در پیش گرفتن چنین سیاستی را برای تلفن‌های‌هوشمند اپل صد در صد قطعی عنوان کرد.

استفاده از پلاس برای نام‌گذاری نسخه‌‌ی بزرگ‌تر آیفون جزو اولین شایعات و گمانه‌زنی‌هایی است که در مورد آیفون اپل مطرح شده است. ازجمله‌ی نام‌های دیگری که در این بین برای آیفون با صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی مطرح شده باید به آیفون ایر نیز اشاره کرد که یکی از منابع چینی به آن اشاره کرده و احتمال بالایی را برای استفاده از این نام به‌منظور هماهنگی با سایر محصولات اپل چون آیپد ایر و مک‌بوک ایر قائل است.

برای اطلاع از صحت تمامی اطلاعات مطرح شده در این مورد تنها کافی است تا ساعاتی به انتظار نشسته و مراسم معرفی محصولات این کمپانی را دنبال کنیم. مراسم معرفی محصولات اپل، ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه‌ی امروز به وقت تهران آغاز خواهد شد که می‌توانید با وبلاگ نویسی زنده‌ی زومیت همراه این مراسم باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات