تبلت 7 اینچ ساخت ال‌جی با برند گوگل در FCC رویت شد

سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
براساس اطلاعات موجود در وب‌سایت کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده، ال‌جی تبلتی ۷ اینچی را برای عرضه به بازار آماده می‌کند که تراشه‌ی مورد استفاده در آن نیز تگرا K1 انویدیا است. هنوز نمی‌توان به صراحت در مورد تعلق این تبلت به سری نکسوس گوگل اظهار نظر کرد، چراکه برخی شواهد چون شماره‌ی مدل این تبلت احتمالات دیگری را نیز مطرح می‌کند.
تبلیغات

همانطور که گفتیم وجود برند دو کمپانی گوگل و ال‌جی، استفاده از تراشه‌ی تگرا کی‌وان، صفحه‌ی نمایش ۷ اینچ و همچنین پشتیبانی از اتصال به شبکه‌های LTE همه‌ی ویژگی‌های برای اینکه این تبلت را نسل جدید تبلت نکسوس بدانیم، در خود جمع کرده است.

اگرچه در اسناد موجود باتری مورد استفاده در این تبلت با ظرفیتی ۲،۴۸۰ میلی‌آمپر ساعتی برشمرده شده، اما باید به این نکته توجه کرد که ولتاژ این باتری دوبرابر یعنی به ۷.۶ ولت افزایش یافته که دو برابر ولتاژ ۳.۸ ولتی مرسوم مورد استفاده در بین تبلت‌ها و تلفن‌های‌هوشمند است. با احتساب این ولتاژ می‌توان ظرفیت این باتری را برابر ۴,۹۶۰ میلی‌آمپر ساعت با ولتاژ ۳.۸ ولت عنوان کرد.

NvidiaTegraInt

 یکی از ویژگی‌های این تبلت خروجی ۵ ولتی پورت USB است که به‌معنای شارژ بسیار آرام این و طولانی مدت آن است. استفاده از چنین ولتاژی برای شارژ این تبلت دو احتمال را در مورد این تبلت مطرح می‌کند:

شاید از دو ماژول باتری استفاده شده که ولتاژ ۳.۸ ولتی استاندارد را تشکیل می‌دهند یا گوگل از یک سازوکار جدید برای شارژ سریع باتری علاوه بر USB استفاده خواهد کرد.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که شماره‌ی مدل این تبلت A4R-NX7451 است که پیش‌تر این شماره‌ی در اطلاعات مربوط به تبلت پروژه‌ی تانگوی گوگل رویت شده بود. این تنها تبلتی از جانب گوگل نیست که احتمال عرضه‌ی آن می‌رود، و پیش از این نیز اطلاعاتی در مورد یک تبلت ۹ اینچی ساعت اچ‌تی‌سی با برند نکسوس گوگل منتشر شده بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات