سونی نسخه مسی‌رنگ تلفن ضدآب اکسپریا M2 Aqua را معرفی کرد

دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
سونی پرده از نسخه جدیدی از Xperia M2 Aqua، تلفن میان‌رده ضدآب خود برداشته که تنها تفاوت آن در رنگش است. در واقع سونی همچون پرچمداران سری Z3 یک نسخه مسی‌رنگ را برای میان‌رده خود، M2 آکوئا نیز ارائه کرده است.
تبلیغات

ریک گرشتن کانستین، مدیر هنری Sony Mobile اعلام کرد:

ما در آگوست گذشته Xperia M2 Aqua جدید، تلفن هوشمندی ضدآب برای همگان، را معرفی کردیم. اکنون خرسندیم که خبر جدیدی را دربارۀ این تلفن هوشمند ضدآب ردۀ متوسط به آگاهی شما برسانیم. مانند تلفن‌ هوشمند جدید پرچم‌دارمان Z3،‏ اکسپریا M2 Aqua هم با رنگ زیبای مسی در دسترس خواهد بود که این برای کسانی که به دنبال رنگی به جز مشکی و سفید هستند، ایده‌آل است.

وی در ادامه سخنانش به هدف سونی از ارائه این نسخه اشاره می کند:

ایدۀ پشت استراتژی انتخاب رنگ ما نسبتاً ساده بوده و بر مبنای دو عنصر کلیدی است. نخست ارایه گزینه‌ای به کابرانمان برای نمایش شخصیت و سلیقه‌شان. دوم ارایه طیفی از رنگ‌ها و مواد که Sony Xperia را متمایز کند.ما در نیمۀ پایانی امسال دو سری رنگ را در استراتژی طراحی‌مان برای کل محصولات به کار گرفته‌ایم؛ «سری گرم» و «سری جنگلی»که همان‌ نام‌هایی هستند که در تیم طراحی به‌کار می‌بریم.
xperia-m2-aqua-copper

«گرم» از پایۀ مسی شروع شده و به سوی طیف رنگ هیجان‌انگیز و برانگیزاننده قرمز و نارنجی می‌رود. «جنگلی» رنگ زیبای سبز نقره‌ای است که از فلز آبدیده الهام گرفته است و در این طیف رنگ، رنگ‌های سبز روشن و سبز فسفری هم وجود دارد. آقای کانستین ادامه داد:

Xperia M2 Aqua مسی از آمیختن رنگ‌مایه‌های «فلز» و «زمین» الهام گرفته و ظاهری زیبا را ایجاد کرده که متفاوت و متمایز است. فلزهای مس و برنج در چند سال گذشته به‌طور تدریجی در مدل‌های ممتاز مبلمان،تجهیزات نورپردازی، دکوراسیون وسایل جانبی، مد و حمل‌ونقل پدیدار شده‌اند. هدف ما ایجاد حس و ظاهری ممتاز بوده است که هم پیشرفته باشد و هم امروزی و همگام با تازه‌ترین مد روز!

Xperia M2 Aqua با رنگ‌های مشکی، سفید و مسی همچنین به‌طور اختصاصی توسط Vodafone در بازارهای منتخبی مانند بریتانیا، آفریقای جنوبی و آلمان عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات