افزایش واردات G3 ال‌جی توسط مدیاپردازش

یک‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
به گفته مسوولان شرکت مدیاپردازش, واردات و عرضه جدیدترین گوشی ال جی موسوم به G3 در سطح بازار دیجیتال کشور به طور چشمگیری افزایش یافته است. این گوشی تازه وارد ال جی در پنج رنگ سفید, مشکی, زرشکی, بنفش و طلایی تولید و روانه بازارهای جهانی و همچنین ایران شده است.
تبلیغات

معاونت فروش و بازاریابی شرکت مدیاپردازش، تنها واردکننده رسمی موبایل ال جی با اشاره به واردات گسترده جدیدترین هوشمند این برند گفت: «این گوشی تازه وارد ال جی در پنج رنگ سفید, مشکی, زرشکی, بنفش و طلایی تولید و روانه بازارهای جهانی و همچنین ایران شده است».

حیدری با اشاره به بازخورد و فروش مناسب موبایل های هوشمند ال‌جی گفت: «این برند کره ای توانسته با عرضه محصولات سری G سهم خود را در بازارهای جهانی و همچنین ایران افزایش دهد».

وی با اشاره به موفقیت فروش G2 در اکثر کشورهای دنیا گفت: «با توجه به قابلیت های G3 و روند فروش آن در کشورهای مختلف که رشد 5 برابری را نسبت به G2 نشان می دهد, انتظار می رود چنین رشد فروشی را در کشورمان شاهد باشیم».

معاونت فروش و بازاریابی شرکت مدیاپردازش با اشاره به اینکه این گوشی با ظرفیت 16 گیگابایتی روانه بازار شد, افزود: «گوشی G3ال جی با ظرفیت 32 گیگابایتی طی هفته جاری روانه بازار تلفن همراه کشور می شود». معاونت فروش و بازاریابی شرکت مدیاپردازش مشخصات فنی این گوشی را به شرح زیر اعلام کرد: «صفحه نمایش این گوشی 149 گرمی 5.5 اینچ با کیفیت Quad HD (چهار برابر اچ دی) IPS همراه با دوربین عکاسی و فیلمبرداری 13 مگاپیکسل با قابلیت فوکوس لیزری، +OIS و فلش دوگانه است.

دوربین ثانویه G3 ال جی 2.1 مگاپیکسل با قابلیت Advanced Selfie و فیلمبرداری Full HD است. پردازنده مدل فوق چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon 801 چهرهسته‌ای همراه با پردازشگر گرافیکی Adreno 330 است. ظرفیت باتری این گوشی نیز 3000 میلی‌آمپرساعت و قابل تعویض است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات