گزارش زومیت از مراسم رونمایی از تلفن‌های اسمارت (SMART)

یک‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
صبح امروز گروه شرکت‌های اسمارت، نشست خبری را با حضور مدیران ارشد این شرکت و اصحاب رسانه برگزار کرد. در این مراسم از ورود این شرکت به بازار تلفن‌های هوشمند خبر داده شد. این شرکت قصد دارد چندین مدل تلفن هوشمند در بازه‌های قیمتی مختلف را تحت برند SMART روانه بازار کشور کند.
تبلیغات

«علیرضا به‌نیت» مدیرعامل شرکت اسمارت و «بهداد نجفی» مدیر بازاریابی این شرکت به معرفی اسمارت و محصولات جدید خود پرداختند.

مدیرعامل اسمارت گفت:

اولین شرکت از گروه‌ شرکت‌های اسمارت در سال ۷۹ با نمایندگی انحصاری تلفن‌های دیجیتال شروع به کار کرد و در کوتاه ترین مدت توانست رتبه سوم را در بازار بدست آورد. اسمارت کمی بعد بخش مخابراتی زیمنس را در ایران گرفت. شرکت بعدی، اسمارت آریا دبی بود که در سال ۸۳ تاسیس شد و در زمینه‌های تجاری شروع به کار کرد.  اسمارت آرین سال ۸۵ با هدف بازاریابی و تحقیقات برای محصولات موبایل راه اندازی شد. شرکت آخر سال ۸۹ با نام اسمارت تکنولوژی کیش راه اندازی شد که نماینده انحصاری گوشی‌های اسمارت در ایران است. عرضه کننده موبایل‌های سامسونگ،‌ نماینده کارت شارژ و سیم‌کارت همراه اول و ایرانسل از دیگر فعالیت‌های این شرکت هستند.
smart gsm phone

مدیرعامل اسمارت در ادامه صحبت‌های خود به برنامه‌ی این شرکت برای تاسیس ۱۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای برای فروش ابزارهای موبایل خبر داد. او گفت در حال حاضر ۶۵۰ نفر پرسنل در کل مجموعه اسمارت در کشورهای ترکیه، امارات، امریکا در زمینه مخابرات و محصولات آی‌تی در حال کار هستند. او در ادامه ادعا کرد که شبکه توزیع این شرکت بیش از ۱۶ هزار عضو دارد که ۱۱ هزار نفر از مشتریان آن‌ها تهرانی هستند.

گوشی‌های اسمارت در بازه‌ی قیمتی ۲۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان وارد بازار خواهند شد و همگی در حال حاضر از سیستم‌عامل اندروید کیت‌کت بهره می‌برد. از نظر مشخصات فنی این تلفن‌ها بد به نظر نمی‌رسند و اگر محصول نهایی از نظر کیفیت و دوام نیز مناسب باشد احتمالا توان رقابت با میان‌رده‌های بازار را داشته باشند.

smart 2

در این مراسم شانس کار کردن با مدل Prime این شرکت را داشتم که از لبه‌های فلزی و پوشش پشتی از جنس چرم مصنوعی برخوردار بود. به نظر می‌رسید صفحه نمایش دستگاه نیز از نوع IPS LCD بود چرا که زاویه دید مناسبی داشت و شدت روشنایی و دقت نمایش رنگ‌ها نیز در آن بسیار خوب بود. لبه‌های دستگاه با دقت تراش خورده بودند. موردی که در تلفن‌های میان رده کمتر شاهد آن هستیم. اکثر تلفن‌های این شرکت از پردازنده‌ی ساخت مدیاتک بهره می‌برند. اگر مایل هستید با محصولات این شرکت بیشتر آشنا شوید به وب سایت smartgsmphone.com مراجعه کنید. بزرگ‌ترین مشکل برندهای متفرقه پشتیبانی بسیار ضعیف در زمینه بروز رسانی نرم‌افزار است. باید دید اسمارت در این زمینه چطور عمل خواهد کرد.

به گفته‌ی مدیران این شرکت،‌ گوشی‌های اسمارت در اروپا طراحی و در چین تولید می‌شوند.  تمام گوشی‌های اسمارت از ۱۸ ماه گارانتی برخوردار هستند. در ۶۰ روز ابتدایی استفاده از این گوشی‌ها نیز اگر مشکلی برای تلفن اسمارت پیش بیاید بصورت مجانی تعویض خواهد شد. گارانتی تلفن‌های اسمارت از زمانی که اولین بار سیم کارت را وارد دستگاه کنید آغاز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات