مایکروسافت جانشین لومیا 1020 را تا پایان سال عرضه می‌کند

یک‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا در زمینه‌ فناوری‌های مرتبط با دوربین در تلفن‌های هوشمند بسیار خوب درخشیده است. فناوری Pureview این شرکت قدرت دوربین‌های کامپکت را به تلفن‌های هوشمند آورد. یکی از بهترین تلفن‌های نوکیا در زمینه عکاسی، فبلت لومیا ۱۰۲۰ است که در جنبه‌های مختلف شاخص به نظر می‌رسد. حال گزارش شده، جانشین این تلفن برای فصل خرید پایان سال آماده می‌شود.
تبلیغات

تلفن لومیا ۱۰۲۰ نوکیا به سنسور خارق‌العاده ۴۱ مگاپیکسلی مجهز شده است و از این بابت اولین تلفن هوشمند ویندوز فونی است که از سنسور سایز کاملِ Pureview بهره می‌برد.

نزدیک به یک سال از زمان عرضه این محصول می‌گذرد و ظاهرا نوکیا و مایکروسافت در حال آماده سازی جانشین آن هستند. براساس گزارش TK Tech مایکروسافت قصد دارد این تلفن را تا پایان سال جاری میلادی روانه بازار کند تا فروش قابل ملاحظه‌ای را در فصل خرید آخر سال تجربه نماید.

گفته می‌شود جانشین لومیا ۱۰۲۰ باریک‌تر و سبک‌تر از نسل قبل خواهد بود. چیزی شبیه به لومیا ۸۳۰ که در IFA 2014 با بدنه‌ای باریک‌تر و سبک‌تر رونمایی شد.

همچنین در این گزارش آمده که نوکیا سنسور Pureview بکار رفته در لومیا ۱۰۲۰ را نیز به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود داده است تا نه تنها ابعاد کوچکتری به خود بگیرد بلکه از نظر عملکرد و کیفیت ضبط تصاویر نیز بهبود یابد. همچنین گفته می‌شود فضایی که سنسور دوربین در پشت لومیا ۱۰۲۰ اشغال کرده در جایگزین آن کوچک‌تر خواهد شد.

حال باید منتظر ماند و دید تلفن جایگزین لومیا ۱۰۲۰ چطور عمل خواهد کرد و به دنبال آن کاربران نسبت به خرید آن اقدام خواهند کرد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات