گزارش «اختصاصی زومیت» از غرفه «سونی» در نمایشگاه IFA 2014

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۳
مطالعه 9 دقیقه
سونی در نمایشگاه IFA 2014 حضور پر رنگی داشت و از چندین محصول مختلف جدید که عموما در شاخه‌ی موبایل و گجت‌های پوشیدنی بودند رونمایی کرد.
تبلیغات

سونی در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2014 با طیف گسترده‌ای از محصولات حاضر شد که از جمله‌ی آن می‌توان به گوشی سونی اکسپریا Z3، اکسپریا Z3 کامپکت، اکسپریا Z3 تبلت کامپکت و گجت‌های پوشیدنی چون اسمارت‌بند تاک و اسمارت‌واچ ۳ اشاره کرد.

اگر مایل هستید تا بیشتر با جو غرفه سونی و کنفرانس این شرکت آشنا شوید ویدیو اختصاصی زومیت از روز اول IFA را از دست ندهید:

شاتل سونی برای انتقال پرسنل این شرکت و خبرنگاران منتخب به محل برگزاری نمایشگاه:

IMG 0875

همانطور که گفتیم سونی طیف وسیعی از محصولات خود را در IFA معرفی کرد که برای مثال اکسپریا Z3 پرچمدار این کمپانی براساس سیاست‌ ارائه‌ی پرچمدار در فاصله‌ی زمانی ۶ ماهه معرفی شد. در تصویر زیر محصولات جدید این کمپانی را مشاهده می‌کنید که پیش روی بازدیدکنندگان و خبرنگاران قرار گرفته است.

IMG 1381

نمایی دیگر از میزی را مشاهده می‌کنید که محصولات جدید سونی در آن برای استفاده توسط خبرنگاران و بازدیدکنندگان قرار گرفته و ویدئو و تصویر‌هایی از این محصولات روی پرده‌های عظیم برای حضار نمایش داده می‌شود.

IMG 1384

تصویر زیر نمایی از تبلت جدید سونی یعنی اکسپریا Z3 تبلت کامپکت را نشان می‌دهد که سونی همچنان در آن از الگوی طراحی OmniBalance خود استفاده کرده است.

IMG 1420

پلی‌استیشن ۴ سونی یکی از محصولاتی است که از زمان عرضه در آذرماه سال گذشته موفقیت‌های بسیاری را از آن خود کرده و به‌ نوعی می‌توان این کنسول را بازگشت موفق سونی به دنیای بازی خواند. در IFA 2014 نیز سونی بخشی از غرفه‌ی بزرگ خود را به نمایش قابلیت‌ها و امکانات این کنسول در کنار بازی‌های اختصاصی ارائه شده برای آن اختصاص داده بود.

IMG 0864

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، مسئولین غرفه‌ی سونی تعدادی از کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ را در کنار تلویزیون‌های خود قرار داده تا کاربران از نزدیک بازی با کنسول‌ پلی‌استیشن ۴ سونی را تجربه کنند.

IMG 1414

در تصویر زیر نیز نمایی دیگر از بخش مخصوص پلی‌استیشن ۴ را می‌بینید که دیوارهای آن پوشیده از تصاویر بازی Drive Club است که به‌عنوان یک بازی اختصاصی برای کنسول پلی‌استیشن ۴ عرضه شده.

IMG 1411

همانطور که در این تصویر می‌بینید، در کنار تلویزیون سونی و پلی استیشن ۴ سونی تبلت و تلفن‌هوشمندی نیز از ساخته‌های این کمپانی قرار گرفته که هدف از آن نمایش قابلیت‌های ارتباطی محصولات سونی با یکدیگر است که از جمله‌ی این قابلیت‌ها می‌توان به امکان استریم بازی روی ابزار‌های دیگر اشاره کرد.

IMG 1410
IMG 1432

استریم بازی بر روی موبایل:

IMG 1434

در قسمتی از بخش نمایش پلی‌استیشن ۴ سونی، این کمپانی به بیان ویژگی‌های PlayRoom خود پرداخته بود. قابلیت PlayRoom که مختص کنسول پلی‌استیشن ۴ سونی است، در ترکیبی از دسته‌‌ی بازی DualShock و سنسور پلی‌استیشن ۴ ایجاد می‌شود و محتوایی با استفاده از واقعیت مجازی برای کاربر نمایش داده می‌شود. در استفاده از این قابلیت تاچ‌پد دسته‌ی بازی Dual Shock نقش پررنگی دارد.

IMG 1418

بخشی از غرفه‌ی سونی نیز اختصاص  به نمایش دوربین‌ها و لنز‌های توسعه داده شده توسط این کمپانی داشت. طیف وسیع محصولات عکاسی سونی را در این تصویر مشاهده کنید:

IMG 1341

در تصویر زیر ویترینی را مشاهده می‌کنید که انواع دوربین‌های حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای سونی به‌همراه لنز‌های تولید شده توسط این کمپانی قرار گرفته است.

IMG 1345

شاید در نگاه اول وجود چنین دکوری در داخل غرفه‌ی سونی نامعقول به‌نظر برسد، اما سونی با این دکور سعی در نمایش کاربردهای نسل جدید اکشن‌کم‌های خود دارد. این کمپانی نسل جدید اکشن‌‌کم‌های خود را که نسبت به نسل پیشین کوچک‌تر شده‌اند در IFA معرفی کرد.

IMG 1349

بخشی از دکور قسمت عکاسی که به‌منظور آزمایش دوربین‌های سونی طراحی شده است، همچنین سونی شماری دیگر از کاربردها  و موارد قابل استفاده از اکشن‌کم‌های خود را در این دکور برای کاربران نمایش داده است.

IMG 1451

نمونه‌ای از لنز‌های سونی برای درک قدرت آن‌ها روی سه‌پایه‌هایی قرار گرفته بودند.

IMG 1457
IMG 1464

همانطور که در این تصویر می‌بینید، لنز سونی به تبلت اکسپریا متصل شده که با استفاده از آن می‌توان تصاویری را ثبت کرد. می‌توان از تصویر روی تبلت به وضوح تصویر و همچنین قدرت زوم این لنز پی‌برد.

IMG 1471

بخشی از غرفه‌ی سونی به نمایش سیستم‌های‌صوتی توسعه یافته توسط این کمپانی اختصاص یافته است که شامل انواع سیستم‌های صوتی از قبیل سینمای خانگی، بلندگوهای پرقدرت و هدفون‌های ساخت این کمپانی می‌شود.

IMG 1589

کاربران می‌توانند برای آزمایش قدرت و کیفیت صدای پخش‌شده‌ی هدفون سونی، با استفاده از تبلت‌های موجود و پخش قطعاتی به کنکاش و آزمایش این هدفون‌ها بپردازند.

IMG 1585

تصویر زیر نیز بخشی از غرفه‌ی سونی را نمایش می‌دهد که به تلویزیون‌های این کمپانی و مخصوصاً نمونه‌های 4K اختصاص یافته است.

IMG 1593

نظر شما در باره غرفه سونی چیست؟ کدام محصول جدید این شرکت بیشتر نظر شما را به خود جلب کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات