گزارش «اختصاصی زومیت» از غرفه «سامسونگ» در نمایشگاه IFA 2014

شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۲
مطالعه 4 دقیقه
غرفه سامسونگ در نمایشگاه ایفا علاوه بر رونمایی از گلکسی نوت ۴ دیگر محصولات خود را نیز به نمایش گذاشته است.
تبلیغات

نمایشگاه‌ محصولات الکترونیک همچون IFA 2014 که در آن کمپانی‌های فعال در این حوزه به معرفی آخرین دستاوردهای خود می‌پردازند، به‌عنوان بهشتی برای گیک‌ها و عاشقان فناوری به‌شمار می‌رود. سامسونگ نیز همچون همیشه با دستی پر در این نمایشگاه حضور یافته و محصولات متنوعی را معرفی کرده که شاخص‌ترین آن‌ها گلکسی‌نوت ۴ است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا نگاهی به غرفه‌ی سامسونگ در IFA 2014 داشته باشیم.

سامسونگ نیز همچون همتای کره‌ای خود که پیش‌تر گزارشی از غرفه‌ی آن را منتشر کردیم، غرفه‌ی خود در نمایشگاه IFA 2014 با استفاده از تعداد کثیری از تلویزیون‌های مختلف زینت داده است.

در این تصویر شماری از تلویزیون‌ هوشمند خمیده‌ی OLED این کمپانی را ملاحظه می‌کنید که روی دیوار غرفه نصب شده‌اند:

همانطور که در این تصویر نیز می‌توان دید، سامسونگ روی هر یک از تلویزیون‌های خود عبارتی را درج کرده که برای مثال برای این تلویزیون می‌توان عبارت UHD with ASTRA را مشاهده کرد. سامسونگ برای ترغیب مشتریان و بازدیدکنندگان به خرید تلویزیون‌های اولترا اچ‌دی خود، استریم‌ها، تولیدکنندگان و پخش‌کنندگان محتویات 4K‌ را معرفی کرده و موارد موجود را برای کاربران نمایش می‌دهد.

در تصویر زیر بخشی دیگر از دکور مربوط به تلویزیون‌های سامسونگ را مشاهده می‌کنید که به نمایش OLED‌های خمیده‌ی این کمپانی اختصاص دارد.

در تصویر زیر نمایی دیگر از غرفه‌ی سامسونگ و قیمت مربوط به نمایش OLED‌های این کمپانی را مشاهده می‌کنید. یکی از سازه‌های جالب در این قسمت، سازه‌ای متشکل از چندین پنل خمیده است که پشت به هم روی یکدیگر قرار گرفته‌‌اند.

در تصویر زیر تلویزیون‌های‌هوشمند خمیده‌ی سامسونگ را مشاهده می‌کنید که کاربران می‌توانند با استفاده از ریموت‌های مخصوص این تلویزیون‌ها آن‌ها را کنترل کنند یا با استفاده از تبلت‌های سامسونگ و اپلیکیشن‌های موجود، شاهد امکانات ارتباطی تبلت‌های سامسونگ با تلویزیون‌های این کمپانی باشند.

تصویر زیر همان سازه‌ای است که پیش‌تر به آن اشاره کردیم.سامسونگ در نمایشگاه CES 2014 سازه‌ای مشابه با استفاده از تلویزیون‌های خود قرار داده بود که این‌بار تنها از پنل‌های خود در قالب ساختار دیگری بهره برده است.

تصویر زیر نیز نگاهی دیگر به بخش تلویزیون‌های خمیده‌ی این کمپانی دارد.

تصویری از تلویزیون خمیده‌ی سامسونگ را مشاهده می‌کنید و در قست پشتی نیز محلی قرار گرفته که سامسونگ در آن تجهیزات مربوط به خانه‌ی هوشمند خود را قرار داده است.

در تصویر زیر قسمتی را ملاحظه می‌کنید که سامسونگ در آن مانیتور اولترا اچ‌دی حرفه‌ای خود را به نمایش گذارده است. مطمئناً این مانیتورها با رزولوشن بالا می‌تواند بهترین هدیه به یک گرافیست یا خوره بازی باشند.

نمایی دیگر از مانیتورهای سامسونگ را مشاهده می‌کنید که مانیتور اولترا اچ‌دی مدل UD970 نیز در بین آن‌ها وجود دارد.

این تصویر نیز نمایی از مانیتورهای اولترا اچ‌دی سامسونگ مدل UD590‌ را به نمایش گذارده است.

نمایی از بغل که می‌توان ضخامت و همچنین تاحدودی پشت مانیتورها را مشاهده کرد. سامسونگ در طراحی این مانیتورها سادگی را بیش از هر چیزی مدنظر قرار داده است.

نمایی نزدیک از UD590 که پایه‌ی ساده‌ی آن به زیبایی این مانیتور افزوده است.

لبه‌‌های مانیتور سامسونگ UD590 که از استیل در کناره‌ها استفاده شده است.

سامسونگ در این مانیتورها به‌وفور از استیل استفاده کرده است، سیاستی که این کمپانی در تولید گوشی‌ها و تلفن‌های‌هوشمند خود کمتر به آن تن می‌دهد.

تصویر زیر نمایی از دکور مربوط به مانیتورها را نمایش می‌دهد که هدف از آن نمایش قدرت به‌تصویرکشیدن رنگ‌ها توسط این مانتیورها است.

سامسونگ با درج عبارت ما رنگ‌ها را از درون چشمان شما می بینیم، سعی در القای این موضوع دارد که رنگ‌های نمایش داده شده در این مانیتورها به طبیعی‌ترین شکل ممکن نمایش داده می‌شوند.

در بخشی دیگر از غرفه که در کنار بخش مربوط به نمایش مانیتورها قرار دارد، سامسونگ انواع چاپگر اداری و خانگی خود را به نمایش گذاشته است.

در تصویر زیر نمایی از چاپگر‌های چندکاره‌ی این کمپانی را ملاحظه می‌کنید که همگی از چاپ بی‌سیم و NFC پشتیبانی می‌کنند.

سامسونگ در جریان برگزاری IFA 2014 پرده از آخرین نسل چاپگرها چندکاره‌ی خود برداشت که برای مصارف خانگی چندان مناسب نبوده و بیشتر برای سازمان‌ها در نظر گرفته شده است. چاپگر‌های سری MultiXpress اولین پرینترهای اندرویدی جهان هستند که با استفاده از صفحه‌ی نمایش ۱۰ اینچی موجود می‌توان مستقل از کامپیوتر از آن استفاده کرد.

تصویر زیر بخشی از غرفه‌ی سامسونگ را نمایش می‌دهد که سامسونگ در آن تبلت‌های گلکسی‌تب پرو خود را به نمایش گذارده است. همانطور که در این تصویر نیز مشاهده می‌کنید، جلد مجلات مطرح دنیا روی استندهای میز گلکسی‌تب پرو قرار دارد، چراکه خریداران این تبلت‌ها می‌توانند نسخه‌های الکترونیکی این مجلات را دریافت کنند.

نمایی نزدیک از تبلت سامسونگ گلکسی‌تب پرو را مشاهده می‌کنید.

در این قسمت از غرفه، سامسونگ تمامی تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌های خود را برای بازدیدگنندگان نمایش داده و می‌توان تمامی محصولات رده بالای این شرکت را در این قسمت مشاهده کرد.

میزی که علاوه بر محصولات عادی سامسونگ، محصولات مشترک این کمپانی با سواروفسکی هم در آن قرار گرفته است.

طیف گسترده‌ی لوازم خانگی سامسونگ که از جمله‌ی آن باید به ماشین‌های لباس‌شویی، ظرفشویی، یخچال و فریزر نیز اشاره کرد. سامسونگ در این نمایشگاه محصولات خود با آخرین فناوری‌هایی که به آن دست یافته را به نمایش گذارده است.

Water Wall فناوری مربوط به ماشین‌ ظرفشویی سامسونگ است که در آن آب با سازوکاری مشابه آنچه که در آبشارها مشاهده می‌کنیم، روی ظروف ریخته می‌شود و در نتیجه تمامی سطح ظروف با آب تماس پیدا می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات