لنزهای دوتایی Olloclip برای تلفن‌های هوشمند Galaxy S4 و S5 رونمایی شد

جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
چند سال پیش، یکی از استارت‌آپ‌های جذابی که در کیک‌استارتر ظاهر شد، لنزهای Olloclip مخصوص آیفون بود که با قابلیت ایجاد تصاویر 360 درجه جذابی که در خود جای داده بود، توانست نظر سرمایه گذاران را به خود جذب کند. حالا تیم توسعه دهنده این لنزها، توجه خود را به سوی اندروید برگردانده‌اند و پرچمداران گلکسی S4 و S5 سامسونگ را به عنوان اولین نشانه، هدف گرفته‌اند. با ما برای آشنایی بیشتر با این لنزها همراه شوید.
تبلیغات

 بعد از عرضه و ارائه چندین مدل لنز Olloclip برای آیفون در فروشگاه اپل و خرده‌فروشی‌ها، حالا نوبت به اندرویدی‌ها رسیده است تا به استفاده از لنزهای جذاب این شرکت بپردازند.  لنزهای Olloclip با اتصال به دوربین دستگاه، امکان ثبت تصاویر 180 درجه یا در زوایای بسیار گسترده و عریض یا به اصطلاح Wide را ممکن می‌سازد.  

طراحی لنزهای Olloclip به طور کل با مدلی که بر روی آیفون عرضه شد تفاوت دارد. در این مدل، به جای چرخاندن لنز برای تغییر حالت عکسبرداری دو لنز مجزا کار گذاشته شده است که هر کدام یکی از حالت‌های عکسبرداری را برای شما میسر می‌سازند. حالت اول تصاویر 180 درجه (اصطلاحا چشم ماهی یا Fish Eye خطاب می‌شود) می‌اندازد و حالت دوم با کمک لنز دیگر، تصاویر Wide و عریض را به ثبت می‌رساند. 

اندازه و وزن این لنزها نیز کاملا مناسب است و به راحتی می‌توانید آن‌ها را در جیب‌هایتان قرار داده و اینور و آنور ببرید! تنها مشکل طراحی در قرار دادن لنزها بر روی دستگاه است. چرا که در هر دو حالت، لنزها یا دکمه پاور دستگاه یا دکمه کاهش افزایش حجم صدا را می‌پوشانند. 

در زیر می‌توانید برخی از تصاویر ثبت شده به کمک این قابلیت را مشاهده نمایید.

olloclip-inline

در حال حاضر این لنزها برای Galaxy S5 و Galaxy S4 ارائه شده است و هنوز خبری از مدل‌های دیگر نیست ولی شرکت سازنده وعده داده که برای هماهنگ‌سازی این لنزها با دیگر دستگاه‌ها نیز اقداماتی صورت دهد. 

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات