نسخه 64 گیگابایتی نکسوس 5 احتمالاً با نکسوس ایکس عرضه می‌شود

جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
گوگل با همکاری تولیدکنندگان مختلف سخت‌افزار، گوشی و تبلت‌های پرچم‌دار سری نکسوس خود را عرضه می‌کند که از بهترین ابزارهای اندرویدی به شمار می‌روند. تازه‌ترین شایعات پیرامون گوشی نکسوس 5 که با همکاری ال‌جی تولید شده، حاکی از آن است که احتمالاً نسخه 64 گیگابایتی این گوشی همراه با نکسوس ایکس عرضه می‌شود.
تبلیغات

همان‌طور که احتمالاً خبر دارید، نکسوس ایکس، عضو بعدی خانواده گوشی‌های هوشمند نکسوس است که دارای ظرفیت حافظه  64 گیگابایت است. اگر این شایعات صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت نکسوس 5 جدید گزینه ارزان‌تری باشد که نسبت به دیگر همگروهی‌هایش ظرفیت به مراتب بیشتری دارد.

البته این نخستین باری نیست که شایعاتی از این دست در فضای رسانه‌ای دنیای فناوری منتشر می‌شود. بدین ترتیب می‌توان چنین استنباط کرد که ادامه عرضه و حیات گوشی پرچم‌دار نکسوس 5 همچنان مورد انتظار کارشناسان است. بر اساس اطلاعاتی که وب سایت TKTechNews منتشر کرده، شرکت‌های ال‌جی و گوگل در حال همکاری مشترک برای تولید نسخه‌ی تازه‌ای از نکسوس 5 با ظرفیت بیشتر هستند. تلفن همراهی که پیش‌تر با نام نکسوس 6 نیز از آن نام برده شده است.

از طرف دیگر با توجه به نتایج آزمون بنچمارک گوشی نکسوس ایکس که اواخر ماه گذشته میلادی به رسانه‌ها درز کرد، می‌توان انتظار داشت این تلفن هوشمند مجهز به پردازنده 2.7 گیگا هرتزی چهار هسته‌ای از نوع اسنپ دراگون 805 باشد که با 3 گیگا بایت حافظه رم و پردازنده گرافیکی آدرنو 240 پشتیبانی می‌شود و سیستم عامل اندروید 5.0 یا همان اندروید ال را پذیراست.

متأسفانه، در حال حاضر کمپانی گوگل نسبت به این شایعات واکنشی نشان نداده و هنوز هیچ اطلاعاتی را به طور رسمی درباره نسخه 64 گیگا بایتی گوشی نکسوس 5 منتشر نکرده است. البته انتظار می‌رود تا یک ماه دیگر و در آستانه جشن پاییزه (هالووین) و هم‌زمان با عرضه گوشی‌های جدید نکسوس در پلی استور گوگل، اطلاعات بیشتری نیز منتشر شود.

اگر از کاربران گوشی نکسوس 5 هستید چه نمره‌ای به این ابزار گوگلی می‌دهید؟ آیا عرضه نسخه 64 گیگابایتی آن به نظر شما هنوز ارزش خرید دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات