موتورولا از هدست بلوتوث خود، Moto Hint پرده برداشت

جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
موتورولا در کنار معرفی تلفن‌های‌هوشمند جدید خود در کنفرانس اختصاصی خود از هدست بلوتوث جدید با نام Moto Hint رونمایی کرد تا کاربران از آن در کنار تلفن‌های هوشمند چون موتو ایکس استفاده نمایند. این هدست بلوتوث که داخل گوش جا می‌گیرد، طراحی جالبی دارد و نحوه‌ی قرار گرفتن آن در گوش با هدفون‌های معمولی متفاوت است.
تبلیغات

موتورولا این محصول را به‌گونه‌ای طراحی کرده که حتی کلیدی روی آن مشاهده نمی‌شود و در صورت دریافت پیام‌های صوتی کافی است تا سطح آن توسط کاربر لمس شود، برای تنظیم بلندی صدا نیز باید از تلفن‌هوشمند استفاده کرد، چراکه همانطور که گفتیم این هدست فاقد هرگونه کلید فیزیکی است. برای استفاده از آن نیازی به داشتن تلفن‌هایی با برند موتورولا نیست و می‌توان آن را با انواع تلفن‌های‌هوشمند موجود در بازار مورد استفاده قرار داد. از طریق این هدفون می‌توان دستورات صوتی را مستقیما به  موتو ایکس صادر کرد و مثلا دستورات صوتی از قبیل What's the Weather و Navigate Home را به تلفن‌هوشمند انتقال دهد. موتورولا این هدست را در ۶ مدل طراحی مختلف روانه‌ی بازار خواهد کرد که شامل طرح چوب، چرم و پلاستیک است که می‌توان آن را با طرح‌های مورد استفاده روی موتو ایکس هماهنگ کرد. این هدست‌ها از پاییز سال جاری با قیمتی ۱۴۹.۹۹ دلار در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

MotorolaHint

اما این همه‌ی محصولات جانبی معرفی شده توسط موتورولا نبوده و این کمپانی یک پاورپک ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را نیز معرفی کرده که می‌توان از آن برای یافتن کلیدها یا تلفن‌هوشمند استفاده کرد. شاید بپرسید ساز و کار این میکرو پاورپک چگونه است؟ با الصاق این میکرو پاورپک به کلید‌های خود همچون یک جاکلیدی عمل می‌کند تا از طریق اپلیکیشن موتورولا با نام Motorola Connect App، با به‌صدا در آوردن صدای بوق از محل کلید‌های خود مطلع شوید، همچنین در صورتی که تلفن‌هوشمند خود را نیز  گم کرده باشید، می‌توانید با فشردن کلید فیزیکی روی پاورپک از محل تلفن‌هوشمند که صدایی بوق مانند از خود خارج می‌کند، آگاه شوید. قیمت این میکرو پاورپک ۳۹.۹۹ دلار تعیین شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات