HP از سری جدید تبلت‌ها و کروم‌بوک‌های خود رونمایی نمود

جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
در دومین روز از برگزاری نمایشگاه IFA در آلمان, HP از محصولات معرفی نشده و جدید خود پرده برداشت. محصولاتی که خانواده تبلت‌ها و کروم‌بوک‌ها را برای کاربران با سلایق مختلف,تحت پوشش خود قرار داده‌اند.
تبلیغات

اولین سری و شاید جالب توجه‌ترین محصولاتی که HP در این نمایشگاه با خود به همراه آورده است, تبلت‌های ویندوزی قدرتمندی است که با نام‌ Envy x2 شناخته می‍شود. این تبلت که در واقع نسل جدید Split x2 است, به جای استفاده از تراشه کم قدرت ATOM که در نسل قبلی مورد استفاده قرار گرفته بود, از تراشه‌های تازه اینتل با نام Core M بهره می‌‌برد. اما این تغییر در تراشه‌, تنها تغییرات صورت گرفته در نسل جدید تبلت‌های ویندوزی اچ‌پی نیست. افزایش ابعاد صفحه نمایش‌ها به 13.3 اینچ و 15.6 اینچ و همچنین اضافه شدن کیبورد بلوتوث انعطاف پذیر نکات مثبت دیگری است که در نسل جدید این تبلت‌ها مشاهده می‌گردد.

HPInt2

 این تبلت‌ها از ماه نوامبر عرضه شده و 950 و 1050 دلار قیمت گذاری شده‌اند. 

HPInt3

در کنار این تبلت‌ها, HP سری جدید دیگری را از تبلت‌های ویندوزی خود با نام Split x2 معرفی کرد. این تبلت‌ها در واقع نسخه ارزان قیمت‌تر از تبلت‌های ویندوزی  Split x2 هستند که از صفحه نمایش‌ 10.1 اینچی و تراشه ATOM استفاده می‌کنند و قیمتی در حدود 300 دلار نیز دارند. این تبلت‌ها وزنی حدود 1.2 پوند و ضخامتی نزدیک به 0.41 داشته و عمر باتری آن‌ها نزدیک به 11.75 ساعت است.

در ورای محصولات ویندوزی, HP تغییراتی را در قلمرو کروم‌بوک‌های خود لحاظ نموده است. از جمله این تغییرات معرفی کروم بوک 11 اینچی با تراشه Celeron به جای تراشه اگزینوس 5250 و همچنین استفاده از تگرا کی وان در کروم بوک‌های 14 اینچی است. در حال حاضر صحبتی از اینکه کروم بوک با تراشه انویدیا تگرا k1 همان عمر باتری طولانی را در اختیار محصولات HP قرار دهد یا خیر صحبتی به میان نیامده است. 

HPInt1

قیمت کروم بوک‌ 11 و 14 اینچی به ترتیب 280 و 300 دلار بوده و مدل 11 اینچی در 5 اکتبر  و مدل 14 اینچی در 22 اکتبر با سیستم عامل مخصوص گوگل کروم عرضه خواهند شد.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات