تاریخ عرضه و قیمت گلکسی نوت ۴ مشخص شد: آغاز عرضه از ۱۸ مهر با قیمت مشابه نوت ۳

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ روز گذشته پرده از گلکسی نوت ۴ خود برداشت اما تاریخ عرضه‌ی بسیار مبهمی را برای آن ارائه داد. غول کره‌ای گفته بود که این دستگاه در ماه اکتبر عرضه خواهد شد اما اکنون به لطف رسانه‌ی هلندی Galaxy Club، تاریخ عرضه‌ی بسیار دقیق‌تری از پرچمدار جدید سامسونگ در دست داریم. گلکسی نوت ۴ در ۱۸ مهرماه راهی بازار اروپا خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 در تاریخ ۱۸ مهرماه معادل با 10 اکتبر، گلکسی نوت ۴ به بازار هلند و اغلب دیگر نقاط اروپا عرضه خواهد شد. پس از آن می‌توان انتظار ورود این فبلت به بازار آمریکا توسط اپراتورهای بزرگ این کشور را داشت که می‌تواند با عرضه‌ی جهانی و ورود به خاور میانه نیز همزمان باشد؛ اما هنوز مشخص نیست این تاریخ چند روز پس از عرضه در اروپا خواهد بود.

همچنین در اطلاعات بدست آمده‌ی جدید، می‌توان برچسب قیمت 799 یورو که احتمالا برای بازارهای جهانی معادل 799 دلار خواهد بود را برای گلکسی نوت ۴ مشاهده کرد. با در نظر گرفتن اینکه اغلب پرچمدارهای موجود در بازار با قیمت آزاد 650 دلار عرضه می‌شوند احتمالا قیمت تقریبا 800 دلاری گلکسی نوت ۴ گران به نظر خواهد رسید اما با اندکی دقت متوجه خواهیم شد که این قیمت دقیقا همان چیزی است که سال پیش از گلکسی نوت ۳ شاهدش بودیم. قیمت این دستگاه تحت قرارداد هم احتمالا به همان منوال گلکسی نوت ۳ بوده و 299 دلار برای قرارداد دو ساله با اپراتور هزینه در بر خواهد داشت. همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که سامسونگ در خصوص قیمت‌های خود در بازار رقابت معمولا تهاجمی عمل کرده و در مدت زمان مشخصی، قیمت دستگاه‌های جدید خود را به طور مرتب با کاهش همراه می‌سازد تا از تب فروش آن‌ها کاسته نشود.

t1

با در نظر گرفتن همه‌ی موارد ذکر شده، اجازه دهید بار دیگر مشخصات گلکسی نوت ۴ را با یکدیگر مرور کنیم. این دستگاه به یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن QHD مجهز شده و بصورت پیش‌فرض اندروید 4.4 کیت‌کت را اجرا می‌کند. نوت ۴ یکی از اولین دستگاه‌هایی است که از پردازنده‌ی Snapdragon 805 بهره می‌برد که بر روی فرکانس کاری 2.7 گیگاهرتز تنظیم شده و ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز تکمیل کننده‌ی فرآیند پردازشی آن خواهد بود. این دستگاه همچنین به یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی مجهز شده و در تغییری خوشایند نسبت به دستگاه‌های قبلی سامسونگ، شاهد فریم فلزی و کیفیت ساخت به مراتب بالاتری در کنار طراحی دلچسب هستیم. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات