هوآوی رسما نسخه یاقوت کبود Ascend P7 را درجریان مراسم IFA رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
قبل از اینکه نمایشگاه IFA شروع شود، گفته میشد که شرکت هواوی به معرفی نسخه‌ای جدید از گوشی هوشمند رده بالای خود یعنی Ascend P7 خواهد پرداخت و این نسخه را با محافظ شیشه یاقوت کبود یا سافایر رونمایی خواهد کرد. امروز بالاخره در جریان مراسم IFA 2014 در شهر برلین کشور آلمان این اتفاق افتاد.
تبلیغات

 گوشی هوشمند Ascend P7 در واقع پرچم‌دار شرکت هواوی به حساب می‌آید و تعادلی بسیار خوب بین قیمت، جنس بدنه و مشخصات در این گوشی لحاظ شده است. معرفی این گوشی هوشمند به کنفرانس MWC برمی‌گردد و حالا این گوشی در نمایشگاه IFA دوباره برگشته و این بار با پوشش صفحه نمایش بسیار مستحکمی همراه است که این روزها زیاد از آن می‌شنویم.

بر روی صحنه مدیر هواوی، ریچارد یو ظاهر شد و دستگاه را در رنگی زیبا و شیک رونمایی کرد. چیز جدیدی را نمی‌توان در این گوشی یافت. با اینحال به گفته هواوی صفحه نمایش یاقوت کبود در این نسخه نسبت به پوشش صفحه نمایش نمونه اصلی از پایداری و مقاومت بسیار بالاتری برخوردار است و همین ویژگی آن را نسبت به نسخه اصلی پرچم‌دار، برجسته و خاص می‌کند. پیش از این تلفن نیز، ما پوشش شیشه یاقوت کبود را در چند گوشی هوشمند دیگر دیده بودیم و نتیجه‌ای که آن‌ها داده بودند نیز بسیار غافلگیر کننده بود. در مقایسه با گوریلا گلس پوشش شیشه‌ای یاقوت کبود بر روی صفحه نمایش Ascend P7 تقریبا غیر قابل خراش و آسیب دیدن است اما احتمالا مقاومت این پوشش در برابر ضربات نمی‌تواند چندان خوب باشد. هواوی این پوشش را زودتر از سایر کمپانی‌های رقیب به دستگاه پرچم‌دار خود اضافه کرده است.

اما در مورد مشخصات این گوشی هوشمند با این صفحه نمایش فوق‌العاده می‌توان این موارد را ذکر کرد:

  • پردازنده چهار هسته‌ای HiSilicon Kirin 910T که بر روی فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز تنظیم شده
  • حافظه رم ۲ گیگابایت
  • صفحه نمایش ۵ اینچی با وضوح ۱۰۸۰P
  • دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسل
  • دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل
  • صفحه نمایش با پوشش یاقوت کبود

 هنوز قیمتی از این محصول ذکر نشده، اما امیدواریم هواوی قیمت این نسخه را نزدیک به نسخه اصلی P7 نگه دارد و تغییر زیادی را در مقدار قیمت این محصول شاهد نباشیم.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات