آلکاتل از فبلت Hero 2 با قلم استایلوس و صفحه‌نمایش 6 اینچی Full HD رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی ALCATEL گوشی هوشمند جدید OneTouch Hero 2 خود را برای رقابت با نوت ۴ در IFA 2014 رونمایی کرد و قصد دارد از همین ماه جاری آن را روانه‌ی بازار کند. Hero 2 از طراحی نازک و خوش‌ساختی بهره می‌برد که بدنه‌ی آلومینیومی آن باید حس خوبی را به کاربر منتقل نماید.
تبلیغات

 فبلت Hero 2 بنا بر گفته‌ی تولیدکننده‌ی آن، چیزی فراتر از یک گوشی هوشمند ساده است و قادر است بعنوان یک هاب یا نقطه اشتراک برای مجموعه‌ای از دستگاه‌های جانبی عمل نماید که کاربر با خود حمل می‌کند، بر روی میز قرار می‌دهد یا به تلویزیون خانه متصل می‌کند. بنابراین این فبلت قادر است به نحوی اکوسیستم اختصاصی خود را در اختیار کاربر قرار دهد. فبلت Hero 2 همچنین از قلم استایلوس مخصوص به خود نیز برخوردار بوده که همچون گلکسی نوت ۴ می توان از آن برای یادداشت برداری یا آزمایش توانایی‌های هنری بهره برد.

مجموعه‌ای از کاورهای MagicFlip نیز برای این دستگاه طراحی شده که هر یک کاربرد مختص خود را خواهند داشت. MagicFlip DJ مخصوص موسیقی، و MagicFlip LED که در خصوص اطلاع‌رسانی تماس‌های از دست رفته، پیام‌ها یا زمان فعلی بصورت نوری اعلام وضعیت می‌کند از آن جمله هستند. Sidekick 2 نیز یک دستگاه جانبی همراه است که برای کاربر امکان کنترل از راه دور تلویزیون یا موسیقی را فراهم کرده و بعنوان دستگاهی که قابلیت‌های گوشی را گسترش می‌دهد کاربر را قادر می‌سازد که به پیام‌ها، لیست مخاطبان و... دسترسی پیدا کند. دستگاه E-Card قابل حمل نیز امکان مطالعه‌ی یادداشت‌ها، نقشه‌ها و کتاب‌های الکترونیک را به سادگی متون کاغذی فراهم می‌کند. یک دستگاه جانبی دیگر که توسط آلکاتل وان‌تاچ برای این فبلت معرفی شده،  SmartBook نام دارد که بعنوان یک گوشی‌ هوشمند در  شکل و شمایل یک لپ‌تاپ عمل می‌کند و TV-Link نیز امکان اتصال بی‌سیم Hero 2 را به صفحه‌نمایش بزرگ تلویزیون مهیا می‌سازد.

ALCATEL-ONETOUCH-HERO-2-2-AH

گوشی Hero 2 آلکاتل به یک صفحه‌نمایش 6 اینچی Full HD مجهز شده که از نوع IPS بوده و رزولوشن 1080 × 1920 را با 367 پیکسل بر اینچ فراهم می‌کند. این صفحه‌نمایش تقریبا لبه به لبه بوده و 90 درصد فضای پنل جلویی دستگاه را اشغال کرده است. پردازنده‌ی قدرت بخش این دستگاه یک چیپ 8 هسته‌ای MediaTek MT6592 است که بر روی فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز تنظیم شده است. Hero 2 دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی است که البته به کمک microSD می‌توان تا 32 گیگابایت دیگر بر گنجایش آن افزود. دوربین اصلی Hero 2 از یک سنسور 13.1 مگاپیکسلی برخوردار است که فوکوس خودکار و فلش LED نیز آن را همراهی می‌کند. قابلیت‌های HDR، تشخیص چهره و لبخند، فوکوس لمسی، پانورامای LTL، لرزشگیر تصویر و ویدیوی OIS + EIS نیز تکمیل کننده‌ی قدرت تصویر برداری این دستگاه خواهند بود. این فبلت همچنین در قسمت جلویی از یک دوربین 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. باتری 3,100mAh نیروی مورد نیاز این دستگاه برای اجرای اندروید کیت‌کت را فراهم کرده است. Hero 2 آلکاتل وان‌تاچ، 175 گرم وزن داشته و از ابعادی معادل 7.9 × 81.6 × 160.5 برخوردار است.

ALCATEL-ONETOUCH-HERO-2-6-AH

ALCATEL تلاش زیادی برای توسعه‌ی این دستگاه به خرج داده و اگر این شرکت تلاش داشته باشد حضور قدرتمندی در دنیای گوشی‌های هوشمند داشته باشد، این حرکت یک قدم در مسیر درست به حساب خواهد آمد. در حال حاضر صحبتی در خصوص تاریخ دقیق عرضه و قیمت تقریبی Hero 2 در میان نیست اما مسلما از این تولیدکننده انتظار ارزش خرید بالایی می‌رود.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات