آلکاتل از تبلت ۸ اینچی OneTouch Hero 8 با پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای و نمایشگر فول‌ اچ‌دی رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
آلکاتل که محصولات این شرکت عموما بازار میانی را هدف قرار داده‌اند در نمایشگاه IFA امسال شرکت کرده و چند محصول جدید را رونمایی کرده است. یکی از این محصولات تبلت ۸ اینچی OneTouch Hero است که تنها ۷.۳ میلی‌متر ضخامت دارد و از نظر سخت‌افزار، قوی و از طراحی نسبتا جالبی برخوردار است.
تبلیغات

تبلت Hero 8 آلکاتل تنها ۳۱۰ گرم وزن دارد و از آنجایی که بدنه‌ی آن‌ ۷.۳ میلی‌متر ضخامت دارد جزو تبلت‌های باریک و سبک به شمار می‌رود. جالب است بدانید که بدنه‌ی این تبلت از جنس آلومینیوم ساخته شده است.

از آنجایی که پردازنده‌ی بکار رفته در HERO 8 دارای ۸ هسته است، انتظار می‌رود از نظر قدرت و بازده و عملکرد این تبلت در سطح قابل قبولی باشد و بتواند اکثر اپلیکیشن‌های اندرویدی را به راحتی اجرا کند.

آلکاتل از یک صفحه نمایش ۸ اینچ با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل در این تبلت بهره برده است که پنل بکار رفته در آن از نوع IPS LCD است و زاویه دید مناسبی را ارائه می‌کند. آلکاتل تبلت خود را ایده‌آل برای تماشای ویدیو، مطالعه کتاب، وب گردی و امور مرتبط با محتوا می‌داند.

ALCATEL-ONETOUCH-HERO-8-4

پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای بکار رفته در تبلت هیرو، MTK8392 ساخت مدیاتک است که با ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم مجتمع شده و هسته‌های آن براساس معماری big.LITTLE‌ آرم در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. از دیگر مشخصات فنی تبلت جدید آلکاتل می‌توان به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، درگاه میکرو SD جهت اتصال کارت حافظه، دوربین ۵ مگاپیکسل در پشت، دوربین ۲ مگاپیکسل در جلو و باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. بر روی این تبلت اندروید ۴.۴ کیت‌کت نصب شده است و آلکاتل نیز رابط کاربری خود را که بیشتر نقش یک قالب گرافیکی را بازی می‌کند بر روی رابط کاربری پیش‌فرض اندروید نصب کرده است.

تبلت جدید آلکاتل به همراه دیگر محصولات این شرکت قرار است در نمایشگاه IFA به نمایش عموم درآیند. هنوز قیمت و  زمان عرضه این محصول مشخص نشده است.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی Zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات