تصاویر زمینه‌ی گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت اِج را دانلود کنید

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
روز گذشته فبلت محبوب سامسونگ یعنی گلکسی نوت 4 معرفی شد. اما اتفاق هیجان‌انگیز دیگر، معرفی گلکسی نوت اِج سامسونگ بود که به سبب نمایشگر حاشیه‌ای خود توجه همه را به خود جلب کرد و نوید طراحی‌های جدید در صنعت گوشی‌های هوشمند را در مدل‌های بعدی داد. حال تصاویر زمینه‌ی این دستگاه را در ادامه می‌توانید دریافت کنید.
تبلیغات

پیش‌تر در مقالات جداگانه‌ای مشخصات فنی  گوشی هوشمند گلکسی نوت 4 و گلکسی نوت اِج را به ‌طور کامل معرفی کردیم. به صورت خلاصه، گلکسی نوت 4 با نمایشگر 5.7 اینچی QHD و پردازشگر اسنپ‌دراگون 805 و البته دوربین 16 مگاپیکسلی همراه بوده و گلکسی نوت اِج نیز با همین مشخصات ولی نمایشگری 5.6 اینچی منحنی روانه بازار خواهد شد. بی‌صبرانه در انتظار به دست گرفتن گلکسی نوت 4 هستید؟ یا شاید مشتاقانه منتظرید تا گوشی هوشمند منحصر بفرد سامسونگ یعنی گلکسی نوت اِج را بدست بگیرید.

البته هنوز کمی زود است تا به این آرزوی خود برسید و همچنان باید منتظر بمانیم تا این دو مدل جدید از سامسونگ وارد کشورمان شوند ولی قبل از آن یک خبر خوب برای شما داریم. شما می‌توانید والپیپرهای این فبلت‌ها را دانلود کرده و در گوشی خود از آن‌ها استفاده کنید. فقط کافی است تا روی عکس‌های بالا کلیک کرده و سپس راست کلیک کنید و گزینه Save as را انتخاب نمایید. هر کدام از این عکس‌ها تقریبا 1 مگابایت حجم دارند.

به نظر شما تصاویر پس‌زمینه‌ی گلکسی نوت 3 زیباتر بود یا والپیپر گلکسی نوت 4 را بیشتر می‌پسندید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات