سامسونگ تبلت Galaxy Tab Active را با بدنه‌ای مقاوم، اندازه متوسط و قابلیت ضد آب رونمایی کرد

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
در میان شلوغی و همهمه‌ای که امروز برای رونمایی از ماشین‌های لباسشویی و تلویزیون‌های صفحه گسترده و دیگر ابزارهای الکترونیک مصرفی در نمایشگاه IFA جریان دارد، امروز سامسونگ در نشست خبری خود تبلت جدیدی را رونمایی کرد. تبلتی ۸ اینچی و ضد آب با نام  Galaxy Tab Active.
تبلیغات

 تبلتی که ساموسنگ امروز معرفی کرد لقب با هدف مقاومت بالا طراحی شده که در نتیجه‌ی آن می‌توان به بدنه‌ی مستحکم و توانایی ایستادگی در برابر آب این دستگاه پی برد. سامسونگ از عبارت "مقاوم شده" برای توصیف این تبلت استفاده می‌کند که در واقع به معنی طراحی یک محصول برای مقاومت بیشتر در برابر لرزش و دیگر شرایط سخت است. هدف از عرضه این تبلت به احتمال فراوان پاسخگویی به نیازهای سازمانی و همچنین افرادی است که دوست‌دارند با تبلت خود به مناطقی مثل بیابان و صحرا رفته و از مقاوت بالای دستگاه خود خیال‌شان راحت باشد. سامسونگ همچنین برنامه امنیتی Samsung Knox را نیز به صورت پیش‌فرض بر روی این دستگاه قرار داده است.

Galaxy-Tab-Active-1-front 1

۱۰ ساعت کار مداوم تبلت گلکسی تب اکتیو بدون نیاز به شارژر، نتیجه باتری ۴۴۵۰ میلی آمپر بر ساعت این دستگاه است. رابط کاربری و شکل بیرونی این دستگاه نیز برای کار‌های سخت طراحی شده تا انگشتان دست شما به راحتی بتواند بدون مزاحمت صفحه نمایش تبلت را در دست بگیرند. جالب اینجاست که دستگاه جدید سامسونگ قلمی از خانواده S Pen به همراه دارد که C Pen نام گذاری شده است. صفحه نمایش WXGA LCD با اندازه ۸ اینچ، پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز و ۱.۵ گیگابایت حافظه رم از دیگر مشخصات این دستگاه به حساب می‌آید.

Galaxy-Tab-Active-4-R-side
Galaxy-Tab-Active-2-back-m

سامسونگ مدعی است که این تبلت در برابر رها شدن از فاصله ۱.۲ متری سطح زمین مقاوم خواهد بود و همچنین پوشش سفارشی که تبلت اکتیو به همراه خواهد داشت نیز به مقاومت بیشتر این دستگاه کمک می‌کند. دوربین پشتی ۳.۱ مگاپیکسل که البته فقط برای مواقع ضروری کار راه‌انداز است (برای مثال خواندن بارکد‌های مختلف) و همچنین دوربین جلوی ۱.۲ مگاپیکسلی برای سلفی گرفتن‌های ضروری (به گفته سامسونگ) نیز این تبلت جان‌سخت را همراهی خواهد کرد. حافظه ذخیره سازی داخلی این دستگاه ۱۶ گیگابایت است و می‌تواند از کارت‌های میکروSD تا حداکثر ۶۴ گیگابایت پشتیبانی کند.

Galaxy-Tab-Active-20-with-C-Pen-m

هنوز لیست مناطقی که این تبلت در آن‌ها در دسترس خواهد بود یا قیمت رسمی آن مشخص نیست اما سامسونگ احتمالا به زودی این دو مورد را نیز اعلام خواهد کرد. اگر قصد داشته باشید یکی از نسخه‌های تبلت گلکسی تب اکتیو را تهیه کنید، گزینه‌های شما از این قرار خواهد بود:

تبلت گلکسی تب اکتیو در نسخه هایی با قابلیت‌های ارتباطی مختلف عرضه خواهد شد. نسخه‌های وای‌فای تنها؛ و نیز وای‌فای + LTE در ظرفیت داخلی 16 گیگابایت ارائه می‌شوند که قابلیت ارتقای حافظه تا 64 گیگابایت برای آن‌ها پیش‌بینی شده است. این دستگاه در رنگ سبز تیتانیومی عرضه خواهد شد که یک کیس محافظ و قلم C-Pen نیز آن را همراهی خواهد کرد.

کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی zoomit.ir/ifa-2014/ دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات