ال‌جی تولید انبوه صفحه‌ی نمایش P-OLED را برای استفاده در G watch R آغاز کرد

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی امروز اعلام کرد که تولید انبوه اولین صفحه‌ی نمایش OLED پلاستیک به شکل دایره را آغاز کرده تا از آن در ساعت‌‌ هوشمند جدید خود، G Watch R استفاده کند. همانطور که می‌دانید ساعت‌هوشمند جدید ال‌جی که مبتنی بر اندروید ویر خواهد بود، پس از موتو ۳۶۰ موتورولا اولین ساعت‌هوشمندی است که از ساختار دایره‌ای بهره می‌برد.
تبلیغات

صفحه‌ی نمایش OLED پلاستیکی تولید شده توسط ال‌جی، قطری برابر ۱.۳ اینچی دارد و ضخامت آن برابر ۰.۶ میلی‌متر است. ال‌جی این ساعت‌هوشمند را ماه گذشته‌ی میلادی با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش گرد و همچنین دست‌بندی با بهره‌‌گیری از استیل ضد زنگ تولید خواهد کرد. ال‌جی که ساعت‌هوشمند دایره‌ای خود را پس از موتو ۳۶۰ موتورولا معرفی کرده، مدعی شده که موتورولا قادر نیست تا از تمام سطح صفحه‌ی نمایش استفاده نماید.

LGGwatchRInt

این صفحه‌ نمایش ۱.۳ اینچی، رزولوشنی برابر ۳۲۰ در ۳۲۰ دارد و به‌واسطه‌ی حالت ذخیره‌ی انرژی یا PSM، صفحه‌ی نمایش برای همیشه روشن بوده و کاربران قادر خواهند بود تا همچون یک ساعت معمولی از آن برای اطلاع از زمان استفاده کنند. OLED‌های پلاستیکی قادرند تا کنتراست تصویر حداکثری را به کار گیرند که از طریق خاموش کردن کامل پیکسل‌ها میسر شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات